Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@05:56:18 GMT

حکم قصاص قاتل سرباز گلستانی صادر شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۶۸۸۸

حکم قصاص قاتل سرباز گلستانی صادر شد

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: حکم قصاص برای قاتل سرباز گلستانی که حین گشت زنی با ضربه چاقو به قتل رسیده بود، صادر شد.

خبرگزاری مهر: رئیس کل دادگستری گلستان گفت: حکم قصاص برای قاتل سرباز گلستانی که حین گشت زنی با ضربه چاقو به قتل رسیده بود، صادر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار کرد: تیر ماه سال ۹۵، ماموران نیروی انتظامی حین گشت زنی در کوی افسران گرگان به فردی مشکوک شدند که حین تعقیب و گریز، این فرد با ضربه چاقو سرباز نیروی انتظامی را زخمی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «امید گَرکَز» سرباز وظیفه آق قلایی بود که حین انجام ماموریت و تعقیب و گریز با ضربه چاقوی این مجرم سابقه دار به قتل رسید.

هاشمیان اظهار کرد: این سرباز پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت جان باخت.

وی افزود : حکم قصاص قاتل پس از رسیدگی در شعبه یک کیفری استان صادر شد و به زودی برای تایید حکم، به دیوان عالی کشور فرستاده می شود.

هاشمیان اظهار کرد: پس از تایید حکم در دیوان عالی کشور، پرونده برای استیذان (اجازه اجرای حکم اعدام) به دفتر رئیس قوه قضاییه ارسال خواهد شد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان

علی موسی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته ۱۴ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان پنبه کشت شده بود که امسال پیش بینی می‌شود امسال این میزان به ۲۰ هزار هکتار برسد.

وی با اشاره به اینکه کشاورزان گلستانی می‌توانند برای بذر از ارقامی چون گلستان، لطیف، تابان و حکمت استفاده کنند، افزود: امسال ۳۰۰ تن بذر ضد عفونی شده توسط دو شرکت که در استان مستقر هستند برای کشاورزان گلستانی در نظر گرفته شد.

رئیس اداره پنبه و دانه‌های روغنی جهاد کشاورزی گلستان با بیان اینکه قیمت هر کیلو بذر پنبه ۶۸ هزار تومان در نظر گرفته شده است، گفت: از این میزان قیمت بذر مبلغ ۲۰ هزار تومان تحت عنوان یارانه توسط دولت و مابقی توسط کشاورز پرداخت می‌شود.

وی یادآور شد: اکنون ۹۰ تن بذر وارداتی به استان انتقال داده شده و در حال توزیع است.

موسی خانی با اشاره به اینکه کشت پنبه در استان بعد از برداشت نخود و باقالا آغاز شده است، اظهار کرد: کشاورزان گلستانی تا اواخر خرداد فرصت دارند نسبت به کشت پنبه اقدام کنند.

وی یادآور شد: در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت همایشی تحت عنوان توسعه کشت محصولات کم آب بر با محوریت پنبه در استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088425

دیگر خبرها

  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است