Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردشگران جهت سفرهای خارجی به روش های مختلفی برنامه ریزی‌ میکنند. آن‌ها اغلب به دنبال سفر به کشورهای همسایه ایران و یا کشورهای پرطرفدار در صنعت توریسم هستند.

اما در این بین بسیاری از گردشگران با تجربه به دنبال برنامه‌ریزی برای سفر به مقصدهای جدید هستند. این قبیل افراد در هنگام انتخاب تور خود اغلب به نکات مهم‌تر و حائز اهمیت‌تری از جمله اعتبار و سابقه آژانس مسافرتی مورد نظر و به تبع آن نوع پرواز، تعداد شب‌های اقامت، هتل‌ها، تعداد وعده‌های غذایی و نیز تعداد گشت‌ها توجه بیشتری دارند، چرا که همواره انتخاب یک تور با امکانات کامل که اکثر هزینه‌ها را پیش‌بینی کرده باشد، از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود و نیز گردشگر در طول سفر خود  نهایت استفاده زمانی جهت بازدید از نقاط مختلف را بدست می‌آورد و در نهایت طعم لذت واقعی سفر را می چشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژانس هواپیمایی طاهاگشت با بیش از دو دهه سابقه درخشان در صنعت گردشگری کشور همواره کوشیده است تا در برگزاری تورهای خود مواردی همچون انتخاب بهترین خط هوایی، هتل‌های با کیفیت و مناسب و نیز برنامه‌ریزی گشت‌های متعدد و کامل همراه با وعده‌های غذایی که اغلب به صورت بوفه سرو می گردند را در نظر بگیرد، کیفیت را در رأس امور قرار دهد و با خلق ایده‌های جدید تورهای متعددی در مسیرهای مختلف از جمله ژاپن، آفریقای جنوبی، ایتالیا، فرانسه، پرتغال، اسپانیا ، سوییس ، آلمان، اتریش، چین و بسیاری از مسیرهای متفاوت دیگر برگزار نماید. طاهاگشت امسال نیز پیشنهادهای ویژه‌ای را برای تور نوروز 97 دارد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات بیجار با برنامه‌ریزی محقق می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان شامگاه سه شنبه در جلسه با فعالان اجتماعی این شهرستان اظهار کرد: معاون پارلمانی رئیس جمهور به زودی به بیجار سفر می‌کند و در این سفر دستاوردهای خوبی بالاخص در حوزه زنجیره فولاد رقم خواهد خورد.

وی افزود: مطالبات شهرستان باید برنامه ریزی شده باشد و پروژه‌های حوزه آب بالاخص از محل سد سیازاخ و سد تالوار و شهرک صنعتی شماره دو بیجار بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: حق آبه بیجار باید از سد تالوار تأمین شود و این یک مطالبه عمومی و مردمی است.

محبیان عنوان کرد: در بحث مسکن ملی خوشبختانه شهرستان بیجار پیشتاز است و اکنون در مرحله ساخت قرار داریم.

وی رفع مشکلات شهرستان بیجار و تلاش در راستای توسعه این شهرستان را ضروری خواند و اعلام کرد. این مهم در دستور کار قرار دارد.

وی اعلام کرد: فردا در سفر استاندار به بیجار میز خدمت در روستاهای خسروآباد و نجف آباد برپا می‌شود و عمده مشکلات شهرستان با حضور مدیران کل استان کردستان بررسی می‌شود.

کد خبر 6099871

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای بومی‌سازی اهم لایسنس‌های صنعت پتروشیمی تا ۷ سال آینده
  • ۷ ویژگی افرادی که در کودکی کمبود محبت داشته‌اند
  • سند آمایش لرستان در چارچوب برنامه توسعه تا مردادماه آماده شود
  • خودروهای باکیفیت صفر کیلومتری که با قیمت چینی‌های بازار ایران می‌شود خرید، البته در خارج/عکس
  • چالش عربستان با تداوم پروژه نئوم
  • افرادی که در کودکی محبت ندیده‌اند، این ۷ ویژگی را دارند
  • برنامه ریزی برای صادرات ۳ میلیارد دلار کالا از مرز مهران به عراق
  • اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مازندران
  • افرادی که در کودکی محبت ندیده اند این ۷ ویژگی را دارند
  • رفع مشکلات بیجار با برنامه‌ریزی محقق می‌شود