Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قائم مقام مديرعامل سايپا و مديرعامل مگاموتور در جلسه ستاد توليد از برنامه هاي افزايش توليد در مگاموتور خبر داد و گفت: در راستاي سياست هاي ابلاغي مديريت ارشد گروه سايپا مبني بر افزايش توليد، برنامه ريزي هايي انجام شده تا تمامي واحدهاي شرکت مگاموتور براي افزايش توليد از 2400 دستگاه قواي محرکه به 3000 دستگاه در روز آماده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سايپا نيوز، مهندس جمشيد حيدرکندري با اعلام خبر فوق گفت: همبستگي و همکاري همه همکاران در زمينه هاي مختلف کاري شرط لازم براي رسيدن به توليد 3000 دستگاه قواي محرکه در روز است و در اين راستا همه واحدهاي شرکت مگاموتور بالاخص معاونت بازرگاني و تامين با ظرفيت سازي سازندگان داخلي و خارجي در حال آماده شدن براي تحقق اين هدف هستند.
کندري با اشاره به مسير دستيابي به برنامه توليد 3000 دستگاه در روز گفت: با برنامه ريزي هاي انجام شده هدف توليد 3000 دستگاه قواي محرکه در روز که شامل محصولات X100، X200، نيسان و تندر 90 است براي مگاموتور در نظر گرفته شده که بر اساس نياز اعلام شده از سوي مشتري است.
وي در ادامه افزود: براي دستيابي به اين هدف آموزش منابع انساني براي خطوط توليد تندر 90 بر اساس استاندارد مدرسه مهارت رنو و تقويت واحد تعميرات و نگهداري از لحاظ سخت افزار و نرم افزار به عنوان يکي از مهم ترين گلوگاه هاي توليد در اين راستا در دستور کار قرار گرفته است.
مديرعامل مگاموتور در پايان ايجاد نظم در پرداخت مطالبات سازندگان و پيمانکاران، ايجاد يک رژيم مالي منظم ضمن ايجاد اعتماد و انگيزه به قطعه سازان، بازگرداندن قطعه سازاني که از چرخه توليد خارج شده اند، تقويت و ايجاد منابع تامين قطعه، تمرکز خريد برروي سازندگان داخلي و حذف خريدهاي غير ضروري خارجي را از ديگر راه هاي دستيبابي به اين هدف برشمرد.

آدرس کانال خبري سايپا نيوز: telegram.me/saipanews_com

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس

به گزارش خبرنگار مهر بورس تهران امروز چهارشنبه فعالیت خود را در حالی آغاز کرد که شاخص کل با کاهش ۲۹۳۸ واحد رو به رو شده و به ۲,۲۶۵,۸۸۸.۲۶ رسید.

همچنین در معاملات صبح گاهی شاخص هموزن نیز با رشد ۴۲ واحدی به عدد ۷۵۰,۸۴۳ رسید.

هم اکنون نمادهای فملی، کچاد، کگل، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را در شاخص داشته و نمادهای کاما، شستا و ذوب جزو پر تراکنش ترین نمادهای حال حاضر در بورس تهران هستند.

کد خبر 6093866 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ضرورت احداث تهران جدید
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر