Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مهر علیزاده،استاندار اصفهان در دو حکم جداگانه، قربانعلی قائمی را به سمت مشاور عالی و مسئول هماهنگی امور مشاوران استاندار و سعید صادقی را به سمت مدیرکل حوزه استاندار اصفهان منصوب کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در حکمی «قربانعلی قائمی» را به سمت مشاور عالی و مسئول هماهنگی امور مشاوران استاندار اصفهان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم وی آمده است: 
با عنایت به مراتب حسن تعهد، صداقت، تجربه و کارایی که در شما سراغ دارم، جنابعالی را به عنوان مشاورعالی و مسئول هماهنگی امور مشاوران استاندار اصفهان منصوب می کنم.
امید است در سایه توجهات خداوند متعال و بهره گیری از تمام ظرفیت ها در انجام ماموریت های محوله در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.
همچنین مهرعلیزاده در حکمی «سعید صادقی» را به سمت مدیر کل حوزه استاندار اصفهان منصوب کرد.متن حکم وی بدین شرح است:
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی، بدین وسیله به عنوان سرپرست اداره کل حوزه استاندار منصوب می شوید.امید است در سایه توجهات خداوند متعال و بهره گیری از تمام ظرفیت ها در انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

به گزارش ایمنا، قربانعلی قائمی فعالیت در بنیاد پانزده خرداد، سازمان منطقه آزاد چابهار و فعالیت در فرمانداری، وزارت راه و ترابری، شورای اسلامی و شهرداری تهران، جهادسازندگی، بسیج مستضعفین و آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد.

سعید صادقی نیز  پیش از این در سمت مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، مدرس دانشگاه، پژوهشگر مسائل روانی – اجتماعی و معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان مشغول فعالیت بوده است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود

به گزارش خبرآنلاین،‌سیروس دهقان شیری گفت: عقد قرار داد رهن و اجاره با اتباع خارجی مجاز نیز منوط به استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بوده و درصورت تاییدیه در این بخش امکان پذیر است .
ایرنا نوشت: وی بیان کرد: تمام مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می آید.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: درصورت بی توجهی به این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاه های مشاوران املاک مشمول اعمال مقررات ماده۹ آیین نامه اجرایی ماده ۸۱ قانون نظام صنفی خواهند شد.
وی تاکید کرد: براین اساس این بنگاه های مشاوران املاک که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی نامه اجاره ،رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده اند، پلمب خواهند شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900703

دیگر خبرها

  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • انتصابات جدید در گیلان
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود