Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اعلام نوع توافق فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس از سوی مسئول حقوقی این فدراسیون مبنی بر اینکه قرارداد با آدیداس اسپانسری نیست و قرار شده لباس‌های تیم ملی را خریداری کنیم، انتقادهای زیادی به فدراسیون فوتبال صورت گرفت. یک خبرگزاری هم در خصوص قیمت‌های البسه و تجهیزات آدیداس گزارشی منتشر کرد و در ادامه فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت در این خصوص اطلاعیه صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره توافق با شرکت آدیداس آمده که «فدراسیون فوتبال از فروش لباس‌های تیم ایران در سراسر جهان 15 درصد سود می‌گیرد و انتظار می‌رود فدراسیون 1.5 میلیون یورو از این راه درآمدزایی داشته باشد». در واقع با توجه به این اطلاعیه فدراسیون فوتبال انتظار دارد حدود 7.5 میلیارد تومان از محل فروش لباس‌های ایران در سراسر جهان درآمد داشته باشد که این به معنای فروش 10 میلیون یورو یا 50 میلیارد تومان لباس تیم ملی ایران در سراسر جهان است.

در فروشگاه مجازی آدیداس قیمت با کیفیت‌ترین لباس که برای تیم‌های ملی تولید می‌شود، 130 یورو (650 هزار تومان) است. قیمت نوع دیگر این لباس‌ها که کپی است  90 یورو (450 هزار تومان) و لباس‌های هواداری 69.95 یورو (350 هزار تومان) قیمت‌گذاری می‌شود. به این ترتیب برای اینکه درآمد مورد نظر فدراسیون فوتبال حاصل شود، آدیداس باید 77 هزار لباس اصلی تیم ملی ایران یا 111 هزار لباس کپی یا 143 هزار لباس هواداری یا مجموعی از این سه نوع لباس را به فروش برساند. باید دید هواداران فوتبال ایران در سراسر دنیا تا جام جهانی این تعداد لباس را از آدیداس خریداری خواهند کرد تا 1.5 میلیون یورو برای فدراسیون درآمدزایی داشته باشد یا نه.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس

بازیکن سابق پرسپولیس یک استوری اعتراضی منتشر کرد.

طرفداری | محمد انصاری با انتشار یک استوری اینستاگرامی به وضع موجود معترض شد.

محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس که از فوتبال و فضای آن دور است، با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعتراض خود به برخی مسائل را نشان داد. محمد انصاری نوشت:

ای کاش برای نبرد با گرانی و فقر و رانت‌خواری و زمین‌خواری و اختلاس و مشکلات معیشتی و ناکارآمدی مسئولین و دزدی از بیت المال هم لباس رزم به تن می‌کردید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست