Web Analytics Made Easy - Statcounter

الیاس حضرتی نماینده تهران خبر سومین ملاقات اسماعیل دوستی یکی از اعضای حزب اعتمادملی با شیخ مهدی کروبی را داده است که اعتماد آنلاین با حسین کروبی به گفت و گویی در این زمینه پرداخته است.

حسین کروبی در پاسخ به اینکه آیا از جزئیات ملاقات جدید اسماعیل دوستی با شیخ مهدی کروبی اطلاع داشته است؟ گفت: من در جلسه حضور نداشتم و از جزئیات خبر ندارم، به همین اندازه می دانم که ایشان برای سومین بار دیدار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر دیدار را هم از خود آقای دوستی شنیدم. اطلاعات بیشتر را باید از خود آقای دوستی گرفت.

وی در ادامه درباره روند دیدارها با پدرش و موافقت نشدن با برخی درخواست ها گفت: قبلا هم گفتم که آقای کروبی اصلا دخالتی در ملاقات ها ندارند. پیش از این هم گفته بودم که خانواده و حاج آقای کروبی هیچ دخالتی در این ملاقات ها ندارند. وی افزود: آنطور که شنیده ام برخی درخواست ملاقات با آقای موسوی را هم داده اند و اعلام آمادگی کرده اند که به دیدار ایشان بروند اما تا به حال موافقت نشده یا بعدا قرار است با این درخواست ها موافقت شود را نمی دانم.

فرزند آقای کروبی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پدرش پس از آنکه بنا به گفته برخی چهره های مختلف گشایش هایی ایجاد شده است و آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی هم در این باره صحبت کرده اند، توضیح داد: چون آقای شمخانی گفته بودند که گشایش هایی ایجاد شده است باید بگویم که تنها گشایشی که به وجود آمده این است که اعضای خانواده یعنی عروس، پسر و فرزندان هر زمان که بخواهیم می توانیم به دیدار آقای کروبی برویم. همچنین این سه نفری هم که اعلام شده است با ایشان ملاقات کرده اند. البته پس از موضوع خروج نیروهای امنیتی ،آنها در حال حاضر در کانکسی در کوچه حضور دارند. البته با صحبت هایی که آقای شمخانی از ایجاد گشایش گفته اند امیدوار هستیم که این اتفاق رخ دهد و به رفع حصر هم بینجامد.

وی همچنین در پاسخ به اینکه اگر وسیله ای در منزل لازم باشد و یا حاج آقا بخواهند می توانید به داخل منزل ببرید؟ گفت: مشکلی ندارد و ایرادی نمی گیرند. هم مادر و هم ما فرزندان هر چیزی که لازم باشد می توانیم به داخل خانه ببریم. کروبی در ادامه درباره این که نفر دیگری قرار ملاقات با پدرش را داشته باشد؟ گفت: نه هنوز خبری نداریم که نفر چهارمی انتخاب شده باشد.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ "هم‌مسیر اتیسم" دو نمادین با هدف آگاهی‌بخشی اتیسم است، گروه های مختلف جامعه مسافتی را با بزرگسالان اتیسم هم‌قدم شده و متعهد می‌شوند اتیسم را به جامعه معرفی کنند.

اولین رویداد "هم‌مسیر اتیسم" اردیبهشت ماه سال گذشته در تهران توسط انجمن اتیسم ایران شکل گرفت و امسال هم‌زمان در سه شهر و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک برگزار شد. مدیرعامل انجمن اتیسم ایران گفت: آگاهی‌بخشی برای اتیسم ضروری است، خانواده‌های اتیسم در جامعه‌ای آگاه می‌توانند از انزوا خارج شده و فعالیت‌های عادی یک زندگی را انجام دهند. صالح غفاری افزود: بزرگسالان اتیسم دغدغه‌های زیادی دارند که نه درک می‌شود و نه شنیده می‌شود. ظاهرشان عادی است اما دنیا را طور دیگری می‌بینند و لمس می‌کنند. علی‌رغم توانمندی‌هایی که دارند شغل مناسبی نداشته و اکثرا در بازه بیست تا چهل سالگی نیز در کنار خانواده هستند و به استقلال نمی‌رسند. اگر جامعه‌ای آگاه و کسب‌وکارهای دوستدار اتیسم داشته باشیم، شرایط برای حضور این عزیزان فراهم می‌شود. "هم‌مسیر اتیسم" هر سال هم‌زمان با ماه جهانی آگاهی‌بخشی اتیسم برگزار شده و گروه‌های مختلف می‌توانند با بزرگسالان اتیسم و خانواده‌هایشان هم قدم شوند. 257 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900293

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس