Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری تجمع بزرگ «حامیان ولایت، طلایه داران بصیرت» از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز نهم دی در بلوار شهید دستغیب شیراز، تقاطع ۹ دی با سخنرانی مهندس ضرغامی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام محمد رضایی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز (۵ دی) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نهم دی روزی بود که انقلاب را تضمین کرد و ارزش های شیعی، اسلامی و انقلابی برای همیشه ماندگار شد، گفت: بسیاری فکر می کردند می توانند با ارزش ها بازی کرده و آن را کمرنگ کنند، حضور مردم باعث شد تا این توطئه ها کمرنگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه نباید برخی ها از نام نهم دی سو استفاده کنند، مردم عنصر اول بوجود آمدن نهم دی بودند و این ربطی به یک قشر خاص ندارد، اظهار داشت: مردم نشان دادند، ارزش های خود را دوست دارند و جسارت به آن را نمی پذیرند.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: عنصر دوم، ایمان دینی مردم بود که به این موضوع جهت داد و عنصر سوم بحث عاشورا بود، عاشورا به عنوان یک بستر و فرصت برای حفظ ارزش ها محسوب می شود، عاشورا ظرفیت ارزشمندی است که انقلاب مبتنی بر همین عنصر آغاز شد و به ثمر رسید.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به بصیرت مردم، مردم ایران اسلامی را مردمی آگاه و زمان شناس دانست و خاطر نشان کرد: بصیرتی ارزش دارد که در با عمل همراه باشد، ایمان مردم مزید بر بصیرت شد چرا که ایمان دینی در جامعه ایجاد تحرک و انقلاب می کند و این ایمان دینی باعث شد تا مردم در صحنه بمانند و نگاهشان با 9 دی عوض نشود.

 

وی با تاکید بر اینکه عنصر رهبری توانست همه این عناصر را هدایت و راهبری کند، اظهار داشت: اگر رهبری ضعیف باشد عناصر ذکر شده توان تحرک ندارد.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه در سراسر استان از نخبگان برای سخنرانی استفاده خواهد شد، افزود: بیش از 76 برنامه میدانی و تجمع در استان برگزار خواهد شد و از ظرفیت نماز جمعه هم می توان استفاده کرد.

 

رئیس مرکز رسیدگی امور مساجد فارس با تاکید بر اینکه امروز وظیفه ما اینست که این حرکت را نگهداریم باید این روز را ماندگار کنیم و به نسل های بعدی بسپاریم، اضافه کرد: 72 برنامه در مساجد، دانشگاه ها و غیره برگزار می شود.

 

وی از برگزاری تجمع بزرگ «حامیان ولایت، طلایه داران بصیرت» از ساعت 14 و 30 دقیقه روز نهم دی در بلوار شهید دستغیب شیراز، تقاطع 9 دی با سخنرانی مهندس ضرغامی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، خبر داد و گفت: گردهمایی علما و روحانیون در سطح استان و منطقه جنوب با محوریت بصیرت در شیراز با سخنرانی آیت الله رئیسی و آیت الله خاتمی روز پنج شنبه برگزار می شود.

 

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری 14 نمایشگاه عکس از فتنه و حماسه نهم دی در سطح استان، افزود: ایستگاه های صلواتی در سطح استان، برپا و همچنین 11 شب شعر در استان برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب

تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • سرویس‌دهی رایگان خط ۲ مترو به تجمع بزرگ صادقیون
  • تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • اعتراض و تجمع حامیان فلسطین در دانشگاه‌های استرالیا
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در افغانستان
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • تجمع بزرگ مردم اصفهان در حمایت از طرح نور