Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بغداد - ايرنا - دبيرکل سرايا الخراساني از نيروهاي تابع الحشد الشعبي عراق گفت: الحشد درحال آماده سازي نيروها براي انجام عمليات وسيع جهت پاکسازي مناطق مرزي با سوريه است.

علي الياسري روز سه شنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا درباره برخي حملات داعش به مناطق مرزي عراق در روزهاي اخير گفت: آنها بدنبال تقويت روحيه خود هستند اما الحشد الشعبي هم اکنون در مناطق مرزي عراق و سوريه در حال عمليات جايگزيني نيروها و تقويت آنها براي آغاز روند پاکسازي مناطق مرزي با سوريه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: رخدادهاي جاري در مرزهاي عراق و سوريه مربوط به تحرکات الحشد الشعبي براي جايگزيني نيروهايي است که بيش از 3 ماه از حضورشان در اين منطقه گذشته است.
الياسري افزود: با توجه به اينکه داعش در منطقه البصيره سوريه از همه طرف محاصره شده و راه فراري ندارد نيازمند تحرکاتي در راستاي تقويت روحيه خود و باقيمانده نيروهايش پس از شکست هاي سنگين اخير است.
وي گفت: اين امر ما را ملزم مي کند تا نيروهايمان را در مرزهاي عراق و سوريه به نحوي که متناسب با حجم رويارويي آينده باشد تقويت کنيم.
دبير کل سرايا الخراساني گفت: در اين مرحله خاک سوريه صحنه عمليات گسترده اي است که دلاوران مقاومت اسلامي وارتش عربي سوريه در آن مشارکت دارند و هدف آن پاکسازي مناطقي است که تروريستها در آن حضور دارند .
وي با اشاره به اين که خاک سوريه بزودي به طور کامل آزاد خواهد شد، گفت به همين دليل دشمن تلاش مي کند تا شکافي در مرزهاي عراق و سوريه پيدا کند و دست به عمليات پراکنده در داخل خاک عراق بزند.
الياسري گفت: دشمن تلاش مي کند به سمت شهرها نفوذ کند و خطر جديدي را شکل بدهد .ما بايد مرزهاي خود را به شکل خوب و قوي ببينديم تا هيچ روزنه اي براي نفوذ دوباره دشمن به داخل شهرهايمان باقي نماند.
دبيرکل سرايا الخراساني گفت: هر رد پايي از دشمن در داخل مرزهاي عراق و سوريه يک وضعيت هشدار براي اوضاع امنيتي است و در اين خصوص بايد ميان عراق و سوريه همکاري امنيتي گسترده صورت گيرد.
وي تاکيد کرد: مناطق مشرف به مرزهاي عراق که در کنترل نيروهاي مقاومت اسلامي و گروههاي مبارز است هيچ خلل امنيتي درآن وجود ندارد اما در ديگر مناطق شکافهايي وجود دارد که دشمن از آن به نفع خود استفاده مي کند پس ما بايد همه اين مناطق را ايمن سازي کنيم.
خاورم**380**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المسیره: عربستان مناطق مرزی یمن را هدف حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار داد

تارنمای شبکه المسیره یمن اعلام کرد، این حمله در بخش باقم در شمال غربی استان صعده هدف حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار داده است.

شهرستان مرزی باقم در مرز عربستان و یمن، آخرین بار بهمن سال گذشته بود که هدف حمله توپخانه‌ای عربستان قرار گرفته بود.

تاکنون از تلفات ناشی از این حمله گزارشی منتشر نشده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • المسیره: عربستان مناطق مرزی یمن را هدف حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار داد
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • این داوطلبان با ماشین ارتش به کنکور رفتند + فیلم
  • وقتی ارتش به داد کنکوری‌ها رسید+ فیلم