Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: صبح امروز و به دنبال بارندگی‌های صورت گرفته در اصفهان ۱۵ حادثه ترافیکی در بزرگراه‌های شهر اتفاق افتاد.

سرهنگ رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه به دنبال بارش‌ باران در صبح امروز و رعایت نکردن فاصله طولی در بزرگ‌راه‌ها شاهد تصادفات مختلفی بودیم، اظهار داشت: بیشتر این تصادفات در بزرگ‌راه‌های شهید دستجردی، شهید کشوری و شهید خرازی اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مجموع تصادفات صبح امروز را ۱۵ فقره اعلام کرد و ابراز داشت: خوشبختانه هیچ گونه مصدومیت و تلفات جانی در این تصادفات گزارش نشده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص وضعیت ترافیکی فعلی شهر اصفهان نیز اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به قطع بارش باران و خشک شدن بزرگ‌راه‌ها ترافیک آرامی را در سطح شهر شاهد هستیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 746270

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول