Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج-ایرنا- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان البرز گفت: این کانون و دانشگاه خوارزمی در طرحی مشترک زیر ساخت های علمی در زمینه فلسفه برای کودکان را فراهم می کنند .

به گزارش ایرنا، محمود مروج روز سه شنبه در نشستی مشترک با جمعی از دانشجویان دانشگاه خوارزمی افزود: زیر ساخت های علمی طرح فَبَک(فلسفه برای کودکان) در کانون البرز آماده است و برای اجرای هر چه بهتر آن نیاز به مجموعه هایی از جمله دانشگاه خوارزمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: فلسفه برای کودکان به این مفهوم است که فرصت اندیشه برای آنان پدید بیاید و آنها می توانند با درست اندیشیدن در برابر مسایل مختلف برخورد مناسبی داشته باشند.
مروج سوال را به عنوان ابزار فلسفه معرفی و اظهار داشت: دغدغه ما هم نحوه ایجاد صحیح تفکر در کودکان ونوجوانان و آماده کردن آن ها برای زندگی آینده شان است .
وی ادامه داد: انتظار ما از دانشجویان این است که ضمن شناخت صحیح کانون و فعالیت های آن، نحوه همکاری و نقاط مشترک را برای رسیدن به هدف چگونگی برنامه ریزی برای تربیت نسلی با انواع تفکر فلسفی بررسی کنند.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با صدور حکم مشترک از سوی آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد با حفظ سمت به‌عنوان رئیس جدید دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد. 

در احکام جداگانه‌ای که از سوی آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاداسلامی صادر شده، از تلاش احمد مرادخانی رئیس سابق دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح سپاس قدردانی شده است.

در متن حکم خطاب به حجت‌الاسلام خیری آمده است: نظر به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور مشارکت و بهره‌مندی از ظرفیت‌های طرفین و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و افزایش فعالیت در راستای وحدت حوزه و دانشگاه به موجب این حکم جنابعالی را به‌عنوان رئیس دیرخانه مشترک برای اجراسازی تفاهم‌نامه مذکور به مدت چهار سال منصوب می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • اعلام جزییات حضور کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب تهران
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین