Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@21:26:32 GMT

مشکل سند شهرک صنعتی خرمدره مرتفع شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۷۱۷۰۳

مشکل سند شهرک صنعتی خرمدره مرتفع شد

عبدالله شکراوقلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل مشکل یک واحد صنعتی و در قید وثیقه بودن سند شهرک به خاطر این واحد، تسهیلاتی به هیچ یک از واحدهای تولیدی این شهرک اعطا نمی شد.
وی یادآورشد: پیش از این سند تک برگی که پشت آن اسناد رهنی درج بود، برای واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی صادر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شکراوقلی اظهار کرد: این اسناد متعلق به شرکت کوکما بود که با این پیگیری، مشکل فک رهن بانک سپه حل شد و واحدهای صنعتی مستقر می توانند اسناد متعلق به خود را دریافت کنند.
معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: هم اکنون در این شهرک 52 واحد صنعتی مستقر هستند که از این پس مالکان این واحدهای صنعتی، در صورت تکمیل و اقدام برای دریافت پروانه بهره برداری می توانند اسناد را به نام خود منتقل و از آن به عنوان وثیقه استفاده کنند.
شهرک صنعتی خرمدره، 338 هکتار مساحت دارد، فاز اول این شهرک به مساحت 50 هکتار، بعد از گذشت 9 سال، از رهن بانک خارج و مشکلات صاحبان صنایع از بابت دریافت تسهیلات بانکی برطرف شد و 34.5 هکتار از اراضی فاز دوم این شهرک نیز با پیگیری های انجام گرفته از سوی مقام عالی اجرایی استان و مدیران شهرستانی، در مرحله رفع مشکل سند اراضی در رهن می باشد.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار: رویا رفیعی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ در نشست مشترک آقای فرشاد مقیمی مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و آقای رجبی مشهدی مدیر عامل سازمان توانیر، همچنین بر انعقاد تفاهم نامه‌ای به مبلغ ٤ هزار میلیارد تومان وفق بند (خ) تبصره (۷) قانون بودجه سال ١٤٠٣ در جهت کمک به طرح‌های برق رسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی تأکید شد.    تکمیل و بهره برداری ۲۱ پست برق دارای تفاهم نامه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد (تا پایان سال ۱٤۰۲) با ظرفیت ٤۲۰ مگاوات و سرمایه‌گذاری حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از دیگر مصوبات این نشست مشترک بود.    این نشست مشترک با هدف چاره اندیشی برای رفع ناترازی برقِ شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر