Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، علی محمد احمدی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد  گفت : بسیاری از واحدهای راکد به دلایل دیگر همچون نداشتن توان مدیریت و یا مشکلات حقوقی در واگذاری طرح‌ها از صحنه رقابت خارج شده‌اند.

وی تصریح کرد: کار در حوزه صنعت و مدیریت صنعتی، ظریف و نیازمند هوشیاری، تجربه، آموزش و نیروی انسانی حرفه‌ای و دانش بنیان است و هرکسی نمی‌تواند به‌ویژه در شرایط امروز وارد این عرصه حساس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیاری از مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی در حوزه صنعت و بخش کشاورزی سنخیتی با این حوزه‌ها ندارند و مشکل اساسی در شکست و از بین رفتن سرمایه آنها نیز تا حدود زیادی به همین نداشتن تخصص و انگیزه لازم بستگی دارد.

احمدی با تأکید بر اینکه برخی از واحدهای صنعتی انعطاف لازم را برای مقابله با مشکلات ندارند، گفت: حتی برخی از مدیران این کارخانه‌ها با بروز نخستین مشکل کار را رها می‌کنند در صورتی که سرمایه گذار باید توانایی برخورد با مشکلات را داشته باشد.

احمدی افزود: البته مشکلات واحدهای راکد و تولیدی در استان در کارگروه رفع موانع تولید بررسی و دستورات و تمهیدات لازم برای رونق مجدد آنها اتخاذ خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلی برای پرداخت تسهیلات به واحدهای راکد در صورت داشتن شرایط لازم وجود ندارد.

هم‌اینک حدود 290 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مستقر است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش مصلح ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این سد توانست سیلاب را به بهترین نحو ممکن مدیریت و از بروز هرگونه خسارت به پایین دست جلو گیری کند.

وی بیان داشت: سد کوثر گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین کننده آب شرب و آشامیدنی ۲۰ شهر و دو هزار روستا بوده که ظرفیتی ۵۸۰ میلیون مترمکعبی دارد.

مصلح تصریح کرد: این سد به استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، آبرسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه سد کوثر یک سد مهم و استراتژیک است، گفت: سد کوثر از ۱۴ فروردین ماه تاکنون سرریز کرده است.

کد خبر 6095102

دیگر خبرها

  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است