Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:03:15 GMT

رم به دنبال جذب هافبک منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۷۱۸۶۰

رم به دنبال جذب هافبک منچستریونایتد

باشگاه آ.اس رم قصد دارد برای جذب مروان فلینی، هافبک منچستریونایتد، بار دیگر اقدامات خود را شروع کند.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فلینی در پایان فصل با منچستریونایتد به پایان خواهد رسید و به نظر هافبک بلژیکی تمایلی به تمدید قرارداد با منچستریونایتد ندارد و در آن سو، یونایتد نیز قصد ندارد مذاکرات با او را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در حقیقت رمی ها امیدوارند فلینی بتواند به سطح واقعی فوتبال خود که در اورتون آن را به رخ کشیده بود برسد. در یونایتد او نتوانست کیفیت زمان اورتون را تکرار کند و به همین علت مورد غضب هواداران قرار گرفت. حال رم قصد دارد از شرایط به وجود آمده بهترین استفاده را برده و فلینی را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند.

مروان فلینی منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی شفیلد یونایتد به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و برد مهم و دلچسبی را به دست آورد.

گل اول این تیم در این دیدار توسط مگوایر به ثمر رسید که بازی را برای شاگردان اریک تن‌هاخ به تساوی کشاند اما این گل از جهتی دیگر هم اهمیت بسیار زیادی داشت چون توانست رکورد بسیار جذاب و مهمی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بشکند.

گلی که این ستاره انگلیسی به ثمر رساند در واقع هزار و هشتاد و پنجمین گلی بود که در لیگ برتر در این فصل به ثمر رسید و این بیشترین تعداد گل زده شده در یک فصل در تاریخ این لیگ از زمانی که ۲۰ تیمی می‌شد به حساب می‌آید.

پیش از این رکورد به ثمر رسیدن 1084 گل در این مسابقات به ثبت رسیده بود که متعلق به فصل گذشته بود اما تیم‌های حاضر در لیگ برتر در فصل جاری توانستند این رکورد را بهبود ببخشند.

دیگر خبرها

  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس