Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، زهرا سعیدی، کارشناس مسئول دفتر بانوان و خانواده استانداری خرسان رضوی، صبح امروز پنجم دی‌ماه در نشست کمیته‌های ستاد بزرگداشت هفته زن که در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد،اظهار کرد: باید سعی کنیم به این مناسبت‌ها، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان را به تصویر بکشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن ارائه برنامه‌های بزرگداشت حماسه 9 دی‌ماه، دهه فجر و هفته زن، ادامه داد: امسال همانند سال‌های گذشته فعالیت‌های گسترده‌ای را در هفته زن با توان بیشتر انجام خواهیم داد؛ در همین راستا 10 کمیته زیر مجموعه ستاد بزرگداشت هفته زن ایجاد شده است که از آن جمله می توان به کمیته هنری، فرهنگی، ورزشی و جوانان، زنان روستایی، علمی وپژوهشی محتوایی، ارزیابی اشاره کرد.
سعیدی با تأکید بر اینکه فعال‌ترین کمیته در بزرگداشت هفته زن کمیته علمی و پژوهشی است، افزود: محور فعالیت این کمیته‌ها به شهرستان‌ها نیز ابلاغ شده تا در اسرع وقت برنامه‌های خود را اجرا کنند.

تبیین ارزش‌های دینی و سیره حضرت زهرا خروجی هفته زن

کارشناس مسئول دفتر بانوان و خانواده استانداری خرسان رضوی با تأکید بر اینکه در بزرگداشت هفته زن فقط نباید به نشست و برگزاری همایش و... متکی باشیم، ابرازکرد: خروجی این هفته باید خروجی خوبی برای زنان و دختران جامعه باشد و در این هفته ارزش‌های دینی وسیره حضرت زهرا(س) و جایگاه زن برای بانوان تبیین شود.
در ادامه این نشست رحمتی، مشاور فرماندار و دبیر کمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری مشهد در خصوص برنامه‌های این ارگان در دهه فجر وبزرگداشت هفته زن، اظهار کرد: برگزاری گرامیداشت زنان برتر در عرصه‌های مختلف، مسابقات ورزش و بازدید از مددجویان کمیته امداد و از خانواده‌‌های شهدا ازجمله برنامه‌های فرمانداری در این مناسبت‌ها است.
در ادامه این نشست‌ مریم کاری، کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، اظهار کرد: امسال فعالیت‌های و برنامه‌های هفته بزرگداشت زن را زودتر از سال‌های گذشته شروع کردیم.
وی بیان کرد: با تأکید کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی خراسان رضوی امسال  فعالیت‌ها سمت وسوی سمعی و بصری بیشتری دارند و برای هر فعالیت شاخصی را مطرح کرده‌ایم.
کاری، برپایی نمایشگاه با موضوع خانواده و محبت، نصب پوستر در سطح شهر، برپایی نمایشگاه مادران به صورت نقاشی، اکران فیلم کوتاه با موضوع زن و مادر در ادارات، تنظیم متن نمایش و اجرای تئاتر را از جمله برنامه‌های کمیته علمی و پژوهشی و محتوای ستاد بزرگداشت هفته زن عنوان کرد.
همچنین زری جراح، مشاور امور بانوان شهردار مشهد، در خصوص بزرگداشت هفته زن بیان کرد: در هر سال برنامه‌های حوزه بانوان به صورت معمول برگزار می‌شود، این در حالی است که عملاً دانایی خاصی برای بانوان در خلال این برنامه‌ها به وجود نمی‌آید.
وی با تأکید براینکه امسال باید محور نوآوری را در برنامه‌های هفته زن لحاظ کنیم، ابراز کرد: امسال با جمع‌آوری سرمایه‌، تلاش کنیم تا برنامه‌ها شکل محتوایی و فکری بهتری به خود بگیرد تا در زمینه دانایی زنان و مادران جامعه گامی برداشته شود.
مشاور امور بانوان شهردار مشهد گفت: باید کاری بزرگ صورت گیرد تا توانایی فکری زنان دیده شود و خروجی هفته زن باید آگاهی مسئولان از این توانایی و بازکردن حسابی جدا برای زنان در بخش‌های مدیریتی باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید فعالیت‌های جزیره‌ای را رها کرده و به سمت کارهای اجماعی رویم، گفت: باید با همت همه سازمان‌ها و ارگان‌ها، زنان توانمند و نمونه را به جامعه معرفی کنیم ودراین راستا نیز از زنان آسیب دیده اجتماع فراموش نکنیم.

معرفی توانمندی زنان در سطح شهر

جراح ادامه داد: در هفته زن باید ببینیم جامعه مردانه برای زنان چه کار می‌کنند، شهر باید رنگ توانمندی زنان را بگیرد و هر کجا از سطح شهر باید نمودی از توانمندی زنان باشد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه بدون تماشاگر سردار آزادگان قزوین بین تیم های شمس آذر و پیکان برگزار شد که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود شمس آذر به پایان رسید.

داور: رضا عادل

اخراج:رجب زاده(مربی پیکان)

گل:پوریا سرآبادانی(8) و حسین گودرزی(90) برای شمس آذر، حامد پاکدل (88) برای پیکان

با این نتیجه شمس آذر قزوین با 34 امتیاز به رده هفتم جدول رفت و پیکان با 25 امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم