Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشرویه- معاون فرماندار شهرستان بشرویه خواستار فضاسازی هرچه بهتر شهر،مساجد، مدارس و دانشگاه های بشرویه به مناسبت حماسه نهم دی ماه شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، علی شفیعی ظهر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت سالروز حماسه نه دی ماه در شهرستان بیان کرد: امروزه اهمییت روز بصیرت برهیچکس پوشیده نیست با این وجود بایستی در سالروز این حماسه بزرگ، بیش از پیش ابعاد مختلف آن بررسی و در بین عموم مطرح گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر تلاش برای بصیرت افزایی و تبیین ارزش های این حماسه بزرگ در بین مردم بایستی برای حفظ وحدت بر محور ولایت نیز تلاش شود.

شفیعی بیان کرد: مسئولان در سالروز این حماسه برای فضاسازی در سطح شهر و مساجد بایستی تلاش کنند.

وی همچنین خواستار برگزاری جلسات مختلف آموزشی فرهنگی در بین مدارس و دانشگاه های شهرستان به منظور تلاش برای بصیرت افزایی در بین قشر نوجوان و جوان جامعه شد.

معاون فرماندار شهرستان بشرویه گفت: سالروز حماسه نهم دی ماه فرصتی مناسب برای یادآوری ابعاد مختلف فتنه و عوامل خاموشی آن به مردم است.

سرگرد خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت سالروز حماسه باشکوه نهم دی ماه به اهمیت این روز از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد.

وی افزود:  در بازه زمانی چهارم تا چهاردهم دی ماه نشست های بصیرتی مختلفی در سطح شهرستان به منظور تبیین و بازنگری ارزش های این حماسه بزرگ برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه اظهار داشت: در تمام پایگاه های بسیج محلات این شهرستان با همت هیئت امنا و روحانیون جلسات بصیرت افزایی را برگزار خواهیم کرد.

وی همچنین از برگزاری یادواره شهدا در ایام گرامیداشت حماسه نهم دی ماه خبرداد.

برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه نه دی ماه در مسجد جامع بشرویه، پیاده روی خانوادگی در روستای خانیک یگی مجد، برگزاری جشنواره نقاشی و... از دیگر برنامه های این شهرستان به جهت گرامیداشت حماسه نه دی ماه خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه

به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان زرندیه میز خدمت برای ارایه خدمات به نمازگزاران و همه مراجعه کنندگان شهر‌های مامونیه، زاویه و پرندک دایر شد.

مهری فرماندار شهرستان زرندیه در این خصوص گفت: مسئولان باید خود را پاسخگو به مردم دانسته و بدانند این امر در دستور کار دولت قرار دارد.

به همین مناسبت و در شب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور جمعی از تعزیه خوانان مطرح کشورمان مراسم تعزیه خوانی با استقبال چشمگیر مردم در امامزاده سیدمنصور(ع) برگزار شد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: ۶۴ عنوان برنامه در هفته فرهنگی شهرستان زرندیه اجرا شد. تعزیه زرندیه در این میان عنوان شاخص‌ترین کار‌ فرهنگی را از آن خود کرده است و مسئولان شهر  باید بیش از پیش به رشد و توسعه این هنر کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • عزاداری خیابانی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) در تبریز
  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد
  • دماوندی‌ها به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) سوگواری کردند
  • ‌مداحی حاج مهدی رسولی در سالروز شهادت امام ‌صادق(ع) + فیلم
  • سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)