Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه ۵ دی) در نطق میان دستور در صحن علنی پارلمان، اظهار داشت: برکسی پوشیده نیست اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی، انحراف اذهان ملل به جهت شکست داعش در منطقه است، که با هدف تفرقه بین کشورهای اسلامی طراحی شده که مثل همیشه این توطئه‌ها محکوم به شکست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در آستانه روز ۹ دی، روز بصیرت قرار داریم، افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی می‌دانند که فتنه سال ۸۸ در جهت براندازی نظام با همکاری سرویس‌های جاسوسی طراحی و اجرا شد که ضربات این خیانت قابل جبران نیست.

نماینده مردم سنقر در مجلس، ادامه داد: مردم در روز ۹ دی با بصیرت و حضور خود نقشه شوم آنها را نقش برآب کردند و امروز هم اگر فتنه‌گران در حصر و غیرحصر فرصت پیدا کنند دست از توطئه برنمی‌دارند.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا با اشاره به لایحه بودجه ۹۷، گفت: آقای روحانی در لایحه بودجه ۹۷ که تقدیم مجلس شده است توجه کافی به قشر محروم و متوسط جامعه نشده است؛ برای ترمیم بودجه دو شاه‌ بیت مهم وجود دارد یکی گران شدن قیمت بنزین و حامل‌های انرژی و دیگری حذف ۸ میلیون نفر از یارانه بگیرها است.

وی خطاب به رئیس جمهور، گفت: آیا می‌دانید قیمت اقلام ضروری زندگی افزایش یافته است. چرا دولت حاضر نیست مافیاهای اقتصادی را از خود دور کند تا این  مقدار به مردم ضعیف فشار وارد نیاید.

نماینده مردم سنفر در مجلس تصریح کرد: آقای رئیس جمهور قرار بود کاری کنید که مردم آنقدر در رفاه باشند که خود یارانه نگیرند، نه اینکه شما یارانه آنها را قطع کنید. آقای رئیس جمهور اطلاع دارید نه سانتریفیوژها می‌چرخد و نه چرخ اقتصاد؟ آقای روحانی برای رضای خدا به وعده‌هایی که می دهید عمل کنید.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله «هاشم نیازی» نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه آیت‌الله نیازی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دولت در مسیر محرومیت‌زدایی برای استاندار لرستان در منصب جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان ضمن تقدیر از اهتمام و تلاش مجموعه روحانیت در تبیین مسائل استان، به بحث و تبادل نظر در خصوص بخشی از برنامه‌ها و اقدامات مدیریت استان در حوزه‌های مختلف پرداخت.

در این دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی، حجت‌الاسلام حیات الغیب مدیر حوزه علمیه کمالوند خرم‌آباد و حجت‌الاسلام موسوی نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.

کد خبر 6095391

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»