Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: سوانح رانندگی در استان مرکزی ۲ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت. ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ استانها مرکزی نظرات

ایرج کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک اظهار داشت: متاسفانه تخلفات رانندگی در استان مرکزی سبب شد تا شاهد وقوع  حادثه دلخراش دیگری در استان مرکزی باشیم که در آن و براثر برخورد خودرو پژو 405 با یک دستگاه کامیون در محور خمین - محلات 2 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سانحه رانندگی روز گذشته براثر برخورد خودرو پژو 405 با یک دستگاه کامیون در کیلومتر 20 محور خمین- محلات  2 نفر از سرنشینان خودروی پژو به سبب شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راننده و دیگر سرنشین آن مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه تصادف به بیمارستان منتقل شدند.

کهریزی خاطرنشان کرد: علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی پژو 405 عنوان شده است.

رئیس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: از تمامی رانندگان تقتضا داریم تا در هنگام رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرارداده و همواره به دور از هرگونه عجله و شتاب، در بستر یک رانندگی قانونمند، ارتقاء فرهنگ ترافیکی خود را در سطح محورهای مواصلاتی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

R41371/P1357/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقاء فرهنگ ترافیک در کرمانشاه هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان از پلیس، شهرداری و آموزش و پرورش به عنوان پرچمداران ارتقاء فرهنگ ترافیک در کرمانشاه یاد کرد و گفت: این دستگاه ها مصمم هستند با اجرای برنامه های اثرگذار و ماندگار زمینه های کاهش سوانح و اصلاح فرهنگ ترافیکی را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _ سه شنبه هجدهم اردیبهشت _در مراسم آغاز به کار مدرسه طرح ترافیک کرمانشاه اظهار داشت: در دنیایی که شاهد رشد شهرنشینی و افزایش ترددها در جامعه هستیم ارتقا فرهنگ ترافیک امری ضروری به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: کرمانشاه نز جزو آن دسته از شهرهای پرجمعیت کشور محسوب می‌شود و راه اندازی مدرسه طرح ترافیک و آموزش کاربردی دانش آموزان قطعاً کمک می‌کند دانش آموزان از همین ابتدا با فرهنگ ترافیکی به خوبی آشنا و آموزش‌های ارائه شده را به خانواده‌های خود نیز انتقال دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمدار ارتقا فرهنگ ترافیک در کرمانشاه شده اند، گفت: این دستگاه‌ها مصمم هستند با اجرای برنامه‌های اثرگذار و ماندگار زمینه‌های کاهش سوانح و اصلاح فرهنگ ترافیکی را فراهم کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی ظرفیت‌های بسیار خوبی برای دریافت قوانین و مقررات رانندگی دارند و قطعاً می‌توانند سفیرانی باشند که این قوانین را به خانواده‌های خود منتقل کنند و هنگام رانندگی یکی از اعضای خانواده نیز مراقب باشند تا این مقررات اعمال شود.

محمدی تصریح کرد: بدون شک آغاز به کار مدرسه طرح ترافیکی کمک خواهد کرد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد کاهش چشمگیر معضلات ترافیکی و سوانح و حوادثی باشیم که تاکنون خانواده‌های بسیاری را داغدار کرده است.

کد خبر 751521

دیگر خبرها

  • پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقاء فرهنگ ترافیک در کرمانشاه هستند
  • آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت