Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر فاطمه فرشاد پور محقق و نظریه‌پرداز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، نظریه خود را در مورد اپیدمی پنهان هپاتیت سی و راهکارهای ریشه‌کنی آن ارائه و به ثبت رساند.
این عضو مرکز تحقیقات عفونی گرمسیری خلیج‌فارس مقاله خود را در پی دعوت از سردبیر این مجله بین‌المللی ارائه کرد.
چاپ عکس این محقق بنام روی جلد این مجله معتبر، نشان از قدردانی از ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مقاله همچنین به راهکارهای اساسی برای حذف جهانی عفونت هپاتیت و آینده این عفونت در جهان پرداخته ‌شده است.
یادآور می شود تحقیق در زمینه هپاتیت‌های ویروسی به‌ ویژه هپاتیت سی و هپاتیت ای ازجمله فعالیت‌های منحصربه‌ فرد دکتر فاطمه فرشاد پور است.
این محقق بوشهری دارنده ثبت اختراع و چندین نظریه‌ پردازی در زمینه هپاتیت‌های ویروسی است.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان بوشهری مراقب عرضه مواد کودی تقلبی باشند

کبری توکلی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای اخیر ماده کودی با نام تجاری «ال اکسیر» در بسته بندی یک لیتری در بازار به بهره برداران بخش کشاورزی عرضه شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: با توجه به تاکید رئیس مؤسسه تحقیقات خاک و آب مبنی بر ممنوعیت عرضه ماده کودی تقلبی با نام تجاری ال اکسیر در بسته بندی یک لیتری از سوی شرکت کشت و صنعت و دامپروری آرمین شفق، ضروری است تمهیدات لازم در این خصوص به کار گرفته شود.

توکلی با ضرورت هماهنگی همه بخش‌های کشاورزی در استان خاطرنشان کرد: از همه همکاران و فعالان بخش کشاورزی تقاضا داریم در راستای صیانت از حقوق بهره برداران بخش کشاورزی و حمایت از تولیدکنندگان مواد کودی، از عرضه این ماده کودی در سطح کارگزاری‌ها و بازار جلوگیری و در صورت مشاهده اطلاع رسانی شود تا نسبت به جمع آوری فوری و تشکیل پرونده قضائی برای متخلف اقدام شود.

کد خبر 6099467

دیگر خبرها

  • کشاورزان بوشهری مراقب عرضه مواد کودی تقلبی باشند
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • عفونت چشم بلای جان قهرمان کشتی شد
  • تزریق آنتی بیوتیک در مطب، زن جوان را راهی بخش مراقبت های ویژه کرد
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است
  • بالاخره راز هرم جیزه کشف شد!