Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-09@14:33:44 GMT

صبای قم چشم براه حمایت مسئولان استان

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۷۸۲۳۰

به گزارش وانانیوز، 

تیم فوتبال صبای قم این روزها ، اوضاع مالی به شدت بدی دارد و با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند. عدم حمایت مسئولان ورزش استان از این تیم موجب شده که تمام فشار این باشگاه سابق لیگ برتری بر دوش کادر فنی تیم باشد، " محمدعلی فلاح دار " که پس از " هومن افاضلی" سکان هدایت این تیم را برعهده گرفته ، باید تمام مشکلات این را شخصاً حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فلاح دار سرمربی تیم فوتبال صبای قم در مورد وضعیت این تیم گفت: طبق برنامه تمرینات خود را انجام داده و خود را برای حضوری موفق در نیم فصل دوم رقابت های جام آزادگان آماده می کنیم، در وضعیت فعلی باشگاه که مشکلات مالی موجب اعتراض و نارضایتی بازیکنان شده ، ایجاد انگیزه در بین بازیکنان و متمرکز کرده ذهن آنها برای انجام برنامه های تاکتیکی کار سختی است، اما با همکاری بازیکنان با کادر فنی، نگذاشته ایم که مشکلات و حواشی وارده تمرین شده و طبق جدول از پیش تعیین شده جلسات تمرین برگزار می شود.
سرمربی صبای قم افزود: در حال حاضر که در نیم فصل رقابت‌ها هستیم و پنجره نقل و انتقالات نیم فصل هم باز شده، همین مشکلات مالی مانع شده که بازیکن جدیدی را به تیم اضافه کنیم و از طرفی دیگر تعدادی از بازیکنان تیم خواهان جدایی از صبا هستند، این شرایط کار ما را برای ادامه مسابقات سخت تر می کند.
فلاح دار در مورد حضورش در تمرین و انجام تمام حرکات در کنار بازیکنان هم گفت: در حال حاضر تنها سلاحی که برای خروج از بحران داریم، دانش، تلاش و ایجاد انگیزه است، بازیکنان ما به انگیزه نیاز دارند تا از تمام پتانسیل فنی خود استفاده کنند، تمرین کردن من پا به پای بازیکنان انگیزه بیشتری در تیم تزریق می کند، دانش، رفاقت و تلاش صبای قم را از بحران خارج خواهند کرد، در کنار تلاش و فعالیتی بازیکنان و کادرفنی انجام می دهند، مسئولان ورزش استان هم باید به کمک این باشگاه بیایند، رها کردن این باشگاه کمکی به فوتبال قم نکرده و موجب نابود آن خواهد شد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۸ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در خرمدره معدوم شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حیدری گفت: با هدف عرضه بهداشتی و تأمین گوشت مرغ مورد نیاز مردم، علاوه بر مسئولان فنی بهداشتی، ناظران دامپزشکی به‌طور مستمر در کشتارگاه‌های طیور خرم‌دره حضور دارند تا بر رعایت مسائل بهداشتی در بخش‌های مختلف کشتارگاه از زمان ورود محموله مرغ زنده تا زمان کشتار، بسته‌بندی، نگهداری گوشت مرغ در سردخانه و توزیع آن نظارت و کنترل دقیق کنند.

وی بابیان اینکه در این بازدید به بررسی نواقص بهداشتی موجود در قسمت‌های مختلف مجموعه پرداخته شد، افزود: بازرسی از سالن کشتار، سالن بسته‌بندی و قطعه‌بندی و قسمت تونل انجماد و سردخانه نگهداری واحد انجام شد و بر لزوم حضور مستمر مسئولان فنی بهداشتی در همه مراحل کشتار و بسته‌بندی و بارگیری و ... در کشتارگاه طیور برای انجام نظارت‌های بهداشتی تأکید شد.

رئیس شبکه دامپزشکی خرمدره با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های دامپزشکی بر تأمین فرآورده‌های خام دامی سالم برای شهروندان است، گفت: با استقرار مسئولان بهداشتی در کشتارگاه‌های طیور که یکی از مشاغل سخت است و به‌صورت کامل در شب انجام می‌شود، این کار برعهده مسؤولان بهداشتی و دستیاران‌شان گذاشته شد که با انجام بازدید‌های سرزده و شبانه، وضعیت بهداشتی مجموعه را بررسی و بر نحوه اجرای دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور در حوزه کشتارگاه‌های طیور توسط مسؤولان بهداشتی نظارت کنند.

دیگر خبرها

  • اسلامی با نخبگان و مسئولان «فردو» دیدار کرد
  • زمینه انجام پروازهای حج از فرودگاه‌های سمنان و شاهرود فراهم شود
  • بیش از ۳۸ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در خرمدره معدوم شد
  • اسفندیار: پائز انگیزه زیادی دارد/ تمام توانمان را برای صعود به المپیک می‌گذاریم
  • خانزاده: امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم
  • اسفندیار: پائز انگیزه زیادی دارد/ تمام توان خود را می‌گذاریم
  • اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • دانشجویان پرانگیزه؛ اما مسئولان همچنان در خواب غفلت!/ دل نوشته‌های دانشجویی را جدی بگیرید تا مشکلات مملکت حل شوند
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند