Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ایستادگی و مقابله با صهیونیست‌ها منطق قرآن بوده و باید مسلمانان در این راستا به دستورات صریح قرآن عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، آیت‌الله سید‌محمد حسینی‌شاهرودی عصر امروز در ‌همایش تجلیل از خادمان، فعالان و خیرین قرآنی این شهرستان با اشاره به عظمت قرآن اظهار داشت: قرآن نعمت بزرگی است که اگر به سراغ آن نرویم خودمان دچار خسران می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خداوند قرآن را مایه نجات بشریت از ظلمت و تاریکی‌ها و بدبختی‌ها نجات داده و به سمت نور هدایت کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به احادیث قدسی تصریح کرد: انسان ظرفیت‌هایی دارد که می‌تواند از ملائک هم برتر شود و خداوند در حقیقت ویژگی‌ها و صفات انسان را بر مبنای قرآن قرار داده و حضرت رسول اکرم(ص) الگوی جهانیان است.

وی عنوان کرد: مسلمانان در هر جا که به دستورات قرآن عمل کرده‌اند سعادتمند شده‌اند و نمونه بارز آن توان دفاعی کشور بوده که امروز تلاش جمهوری اسلامی برای آن مشهود است.

آل‌سعود بازیچه استکبار است

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی آل‌سعود را بازیچه استکبار دانست و افزود: امروزه عربستان فجیع‌ترین جنایت‌ها را در یمن مرتکب می‌شود و مردم بی‌گناه یمن را به خاک و خون می‌کشد.

وی اظهار کرد: مردم مظلوم یمن هم با ایستادگی در برابر جنایات سران سعودی روز به روز توان دفاعی و نظامی خود را بالا می‌برند و توانستند با حمله موشکی خود به عربستان آنها را به ذلت بکشانند.

عمل به دستورات قرآن عامل پیروزی مسلمانان است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر مردم مظلوم کشورهای اسلامی در دنیای امروز توان نظامی و دفاعی خود را در برابر استکبار و مستکبران جهانی و منطقه‌ای بالا نبرند مورد حملات کفار و استکبار قرار خواهند گرفت.

وی رمز پیروزی بزرگان دینی و سیاسی در برهه‌های مختلف را در سایه عمل به قرآن دانست و ادامه داد: تمام مسائل سیاسی، حکومت‌داری، اقتصادی و سیاسی برای حکومت در جامعه اسلامی در قرآن وجود دارد.

قرآن کریم دوستی مسلمانان با کفار و یهودیان را منع کرده است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: قرآن کریم به شیوه‌ای بسیار جالب دوستی مسلمانان با کفار و یهودیان را منع کرده چرا که اگر آنها فرصت پیدا کنند مسلمانان را از بین می‌برند.

وی با انتقاد از ارتباط آشکار و پنهان برخی دولت‌های کشورهای اسلامی با اسرائیل تأکید کرد: ایستادگی و مقابله با صهیونیست‌ها منطق قرآن بوده و باید مسلمانان در این راستا به دستورات صریح قرآن عمل کنند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: قرآن کریم حتی در مورد خوردن و آشامیدن نیر دستورات سازنده‌ای دارد که اگر به آن عمل شود بسیاری از بیماری‌ها ریشه‌کن می‌شود.

شورای افتا در تمام شهرستان‌های کردستان فعال است

وی با بیان اینکه انقلاب ما شیعی نیست بلکه اسلامی است، اظهار کرد: خوشبختانه شورای افتا برای عمل به شرع مقدس در مسائل مختلف در تمام شهرستان‌های استان فعال است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دارالقران نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی دارد، گفت: دارالقران در سنندج و شهرستان‌های دیگر استان ساخته می‌شود و در شهرستان بانه نیز زمینی به مساحت 600 متر مربع برای احداث مجتمع فرهنگی قرآنی در نظر گرفته شده و اعتبار آن در بودجه سال آینده لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه هیئت عمومی که با حضور قضات عالی رتبه دیوان عالی کشور برگزار شد، با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) در باب جهاد با جان و شهادت فی سبیل الله اظهار کرد: «کل حسنات بنی آدم تحصی‌ها الملائکة الا حسنات المجاهدین فانهم یعجزون عن علم ثواب‌ها» یعنی ملائک اندازه ثواب تمام حسنات بنی آدم را می‌دانند مگر ثواب حسنات مجاهدان را که قادر به شمارش آن نبوده و چنین علمی ندارند.

وی تصریح کرد: مجاهدین فی سبیل‌الله حسناتی دارند و جایگاهشان به گونه‌ای است که فرشتگان عاجزند از آگاهی به اینکه ثواب و اجر آنان چقدر است.

رئیس دیوان عالی کشور ادامه داد: امیرالمؤمنین (ع) نیز در بیان مراتب و انواع جهاد فی سبیل الله می‌فرمایند: «الله الله فی الجهاد باموالکم و انفسکم و السنتکم» یعنی مردم شما را به خدا، شما را به خدا سوگند درباره‌ی جهاد با مالتان و جانتان و زبانتان.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه امروز فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با مبانی و ارزش‌های اسلامی و به دنبال سوءاستفاده در ضربه به اسلام، آموزه‌های دینی و انقلاب است، گفت: دشمنان امروزه از فضای مجازی برای تحقق خواسته‌های نامشروع خود استفاده و با سرمایه‌گذاری در این زمینه سعی در تخریب باورهای دینی و اخلاقی مردم دارند، لذا در حال حاضر یکی از جلوه‌های جهاد فی سبیل الله این است که انسان بتواند در این فضا به نبرد با تبلیغات دشمن بپردازد.

وی ادامه داد: در این مقطع زمانی جهاد فی سبیل الله و حفظ این نظام الهی بر همه ما واجب است و اگر در این زمینه کوتاهی کنیم عندالله مسئولیم. امروز جهاد تنها مبارزه تن به تن نیست بلکه در فضای مجازی باید از ارزش‌های والای امت اسلامی دفاع کنیم.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: قضات شریف با قلم خود می‌توانند در زمره مجاهدان فی سبیل الله و در عرصه جهاد تأثیرگذار باشند و از طریق احقاق حقوق مراجعان، پاسخگویی توأم با گشاده رویی و تکریم به ارباب رجوع و صدور حکم عادلانه در این مسیر نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در پایان با اشاره به اقدامات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به رفح خاطرنشان کرد: جنایات صهیونیست‌ها در غزه و رفح با پشتیبانی آمریکا، تقابل با اسلام است و این رژیم به خوبی نشان داد که به هیچیک از ارزش‌های دینی، اخلاقی و حتی شرف انسانی پایبند نیست و به زودی مضمحل و نابود خواهد شد.

کد خبر 6100090

دیگر خبرها

  • منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است
  • منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است/ صنعت هسته‌ای؛ آبرو
  • فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • فضای مجازی بستر مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج