Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ درخصوص حماسه عظیم و مردمی 9 دی گفت: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره بر حضور، عزم و اراده مردم شکل گرفته است چراکه در مقاطع مختلف انقلاب مردم حضوری فعال داشته و نقش خود را در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی ایفا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جنگ تحمیلی هشت ساله توسط همین مردم اداره شد و این مردم هستند که در انتخابات مختلف حضور یافته و با رأی خود نظام اسلامی را مورد تائید داده و مدافع نظام اسلامی و انقلاب اسلامی بوده، هستند و خواهند بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: در فتنه سال 88 پس از اینکه فتنه‌گران و سران فتنه به بهانه‌های واهی بر گسترش و تداوم فتنه اصرار داشتند این مردم بودند که با هوشیاری و بصیرت انقلابی خود به صحنه آمده و بساط فتنه را جمع کردند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با بیان اینکه تجلی اراده مردم در 9 دی 88 آشکار شد، گفت: مردم در 9 دی یک بار دیگر در دفاع از نظام و ارزش‌های انقلاب به صحنه آمدند و در برابر حرمت‌شکنی‌ها و اهانت‌های عده‌ای معلوم‌الحال که جبهه استکبار و ضد انقلاب را در این فتنه همراهی می‌کردند از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

وی افزود: در حوادث 88 مردم وقتی که دیدند به امام حسین(ع) و عزاداران حسینی توسط فتنه‌گران اهانت شده است، یکپارچه، همدل و هم‌صدا با لبیک به ندای رهبری و پشت سر ولایت وارد صحنه شدند و این حضور جدی مردم بود که فتنه را مهار و توطئه دشمنان را خنثی کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: در حماسه 9 دی مردم در تمام نقاط کشور خودجوش وارد میدان شدند و در آن روز شاهد بودیم که جمعیت میلیونی برای دفاع از انقلاب و اسلام، و تجدیدی پیمان با آرمان‌های شهدا و ولی‌فقیه به صحنه آمدند و فتنه را خنثی کردند، و اگر نبود حضور مردم به راستی که معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتاد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد یادآور شد: در حماسه 9 دی مردم با بصیرت و انقلابی وارد صحنه شدند از این‌رو باید 9 دی را یوم‌الله نامید یعنی پیروزی حق بر باطل و در واقع تجلی اراده حق؛ در 9 دی مردم در صحنه حاضر شدند و بساط فتنه را جمع و سران فتنه را رسوا کردند و با صدای رسا حضور خود را در دفاع از نظام اعلام کردند.

وی افزود: هر ساله بایستی حماسه 9 دی را گرامی بداریم و حوادث فتنه 88 را بازگو و به نسل‌های آینده منتقل کنیم تا مبادا دشمن از ناآگاهی نسل‌های آینده سوء استفاده کرده و فتنه دیگری را به وجود آورند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: پاسداری و صیانت از 9 دی یکی از وظایف مجموعه‌های فرهنگی و رسانه‌ها است، رسانه‌ها بایستی جریانات و فتنه 88 را واکاوی کرده و روز 9 دی را به عنوان یوم الله گرامی بداریم.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با بیان اینکه مردم نقش مهمی در حماسه 9 دی داشتند، گفت: مردم حول محور اسلام حرکت می‌کنند، ملت ایران برای اجرای احکام دین اسلام به میدان می‌آیند چراکه اعتقاد واقعی به اسلام و قرآن دارند و مسئولان هم نباید از این اصل غافل شوند.

وی افزود: در شرایط اقتصادی موجود مسئولان بایستی به مقوله اسلام و جاری و ساری شدن این احکام در جامعه توجه داشته باشند؛ این اسلام و اعتقادات دینی است که مردم را به صحنه می‌آورد، مردم برای حفظ اسلام شهید داده‌اند پس مسئولان نسبت به اجرای آموزه‌ها و احکام دین توجه داشته باشند؛ باید اسلام ما از اسلام حقیقی نشأت بگیرد نه از غرب.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: مراکز علمی و فرهنگی ما باید به اسلام توجه داشته باشند و احکام آن را گسترش دهند، کردم ما نشان داده‌اند که به اسلام و اهل بیت(ع) اعتقاد دارند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد خاطرنشان کرد: اسلام است که مردم را در صحنه حاضر می‌کند، انقلاب ایران اسلامی است و ملت ایران برای گستشس دین انقلاب کردند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی بعدازظهرشنبه در دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه (س) که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه، اخلاق و فقه سه عامل تحول آفرین در علم و دانش هستند و تحقق آنها مسلتزم اهتمام به لایه‌های عملیاتی می‌باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: امروز متاسفانه در برخی از حوزه‌ها از جمله معماری و شهرسازی اسلامی از الگوی اسلامی علی رغم وجود افراد فرهیخته در تاریخ همچون شیخ بهایی بی بهره هستیم.

امام جمعه قم ابراز کرد: زن و خانواده را مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است ضمن اینکه انقلاب اسلامی منطق قابل اجرایی در جهان دارد.

این عضو شورای نگهبان تصریح کرد: انقلاب اسلامی الگوهایی را در موضوع زن خلق کرده و دشمنان نیز با تمرکز به این مسائل قصد کمرنگ نمودن یکسری دستاورها را دارد.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: تعهد به ارزش‌ها و الگوهای مبنی بر اسلام و انقلاب منطق یک زن مسلمان می‌باشد و این الگوها باید در جامعه نهادینه شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اذعان کرد: دانش فنی و بنیه علمی باید در دانشگاه حضرت معصومه (س) و سایر دانشگاه‌ها تقویت بشود ضمن اینکه حضور موثر حوزه علمیه و دانشگاه در عرصه‌های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 6090460

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • مطهری امام
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است