Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: شب گذشته اکران مردمی فیلم «خانه کاغذی» با حضور مهناز افشار در پردیس آزادی برگزار شد. مهناز افشار در این مراسم به تندی از رفتار مدیران صداوسیما به دلیل عدم پخش تصاویر هنرمندان از جمله ناصر ملک مطیعی و حسین پاکدل انتقاد کرد و از تلویزیون به عنوان «رسانه میلی» نام برد که به مردم و مخاطبان توهین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین گفت که جای گلشیفته فراهانی در ایران بسیار خالی است و ما از تماشای موفقیت‌های او لذت می‌‌بریم.

پس از حضور مهناز افشار در سینما Cinema آزادی Freedom و گرفتن عکس‌های یادگاری با طرفدارن خود، این بازیگر Actor با حضور بر روی سن یکی از سالن‌های پردیس آزادی، به تحسین تینا پاکروان به عنوان یک سینماگر زن پرداخت که با وجود موانع زیاد به ساختن و بازی در سینمای ایران ادامه می‌دهد.

این بازیگر در ادامه در ادامه به تندی از مدیران صداوسیما انتقاد کرد و گفت: «افسوس می‌خورم که تصاویر هنرمندان در رسانه میلی ممنوع می‌شود و این توهین بزرگی به مخاطب و مردم است و رسانه‌ای که نام خود را ملی گذاشته اصلا اجازه ندارد که پخش تصاویر هنرمندان را ممنوع کند. مدیران تلویزیون باید بدانند که آقایان ناصر ملک مطیعی و حسین پاکدل آدم‌های کمی نیستند!»

افشار در پایان با اشاره به حضور بهزاد فراهانی و فهیمه رحیمی‌نیا اعلام کرد که جای گلشیفته فراهانی بسیار خالی است و ما از تماشای موفقیت‌های آن لذت می‌بریم.

پس از صحبت‌های مهناز افشار، تینا پاکروان تهیه کننده و بازیگر «خانه کاغذی» هم به انتقاد از عدم پخش تصویر حسین پاکدل در سازمان صداوسیما پرداخت و اعلام کرد که هنر Art توقیف شدنی نیست و باید به این ممنوعیت‌ها پایان دهیم.

پس از صحبت‌های مهناز افشار و عوامل «خانه کاغذی» تماشاگران به تماشای این فیلم سینمایی Movie پرداختند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری

حسین صابری،عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار کنونی قم بیش از ۷۲ سال سن دارد و طبق مفاد صریح آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی و مستندات قانونی و ماده ۹۶ این آیین‌نامه، در حال حاضر بازنشسته می‌باشد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در سال ۹۵ و اصلاحات بعدی از قانونی دیگر امکان ادامه فعالیت وی در جایگاه شهردار قم امکان پذیر نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: ادامه فعالیت وی در جایگاه شهرداری قم بخاطر قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، احتمال ابطال در اسناد و اوراق تعهد آور و غیرقانونی بودن در تصرف در اموال را به همراه داشته باشد.

صابری تصریح کرد: بر همین اساس هرگونه امضای پیمان و قرارداد‌ها توسط وی می‌تواند همراه با مشکلات حقوقی و خسارت برای مجموعه مدیریت شهری قم باشد.

منبع:ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟