Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته دوم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام«محسن حججی» روزهای سه شنبه و چهارشنبه پنجم و ششم دیماه با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، مریوان، مهاباد، نور، آبادان، سیرجان و قم پیگیری خواهد شد.

در نخستین دیدار این هفته که امروز در ارومیه برگزار شد تیم های شهرداری جوان ارومیه و ملوان تهران به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید و با هشت برد و ۲۲ امتیاز در صدر جدول گروه یک این رقابت ها باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه ۷۵ دقیقه طول کشید، ۱۵۰ تماشاگر و یک کارت زرد داشت که داور نخست آن را به دلیل تاخیر در ورود تیم ملوان در ست سوم به تیم میهمان داد. ملوان تهران با پذیرش این شکست با سه برد و هفت امتیاز همچنان در رتبه ششم جدول گروه یک باقی ماند.

این رقابت ها فردا (چهارشنبه) با شش دیدار دیگر پیگیری می شود که برنامه آن به قرار زیر است:

گروه یک:

مریوان، ساعت 16: راه یاب ملل مریوان – شهرداری قزوین
مهاباد، ساعت 16: مقاومت مهاباد – توپکاه بابلسر
نور، ساعت 16: بیمه رازی نور – کاله جوان

گروه دوم:

آبادان، ساعت 16: پالایش نفت آبادان – لاستیک بارز کرمان
سیرجان، ساعت 16: گل گهر سیرجان – شهروند اراک
قم، ساعت 16: کریمه قم – عقاب نهاجا

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد

نفت آبادان به ماندن در لیگ برتر امیدوار شده است.

طرفداری | نفت آبادان پیروزی مهمی را به دست آورد.

مس رفسنجان اولین شکست خود را با سرمربیگری محرم نویدکیا تجربه کرد و با 31 امتیاز، در رده دهم قرار گرفت. صنعت نفت با وجود این پیروزی، با 19 امتیاز در قعر جدول روزگار می‌گذراند ولی امیدهایش برای بقا زنده شد.

صنعت نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر گل: علی یوسف (19) اخطار: طالب ریکانی از صنعت نفت و سجاد شهباززاده از مس اخراج: محمدرضا مهدی‌زاده از فولاد

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • تالاب گرده‌قیت نقده بعد از ۲۵ سال احیا شد
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی لالیگا؛ کادیز سد محکمی نبود
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!