Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سلیمان حاتم نژاد مدیر جهاد کشاورزی جویبار گفت: واکسیناسیون و ایمن‌سازی دام‌ها و رعایت مقررات و ضوابط بهداشتی قرنطینه‌ای در واحد‌های دامداری راموثرترین راه برای پیشگیری از بیماری‌های واگیر دانست.

وی افزود:امسال با نظارت کارشناسان دامپزشکی این شهرستان  عملیات واکسیناسیون  ۴۷ هزار راس دام سبک و سنگین در این شهرستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حاتم نژاد گفت : واکسیناسیون برای پیشگیری از بیماری تب مالت، شاربن، آبله، بروسلوز، آنترتوکسمی و تست سل صورت گرفت.

وی افزود : کنترل بیماری‌ها و کاهش تلفات دام تاثیر به سزایی در حفظ سرمایه دامداران و دامپروران دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار گفت : عملیات واکسیناسیون یک اصل مهم در پیشگیری و کنترل بیماری هاست و لازم است دامداران و فعالان بخش تولیدات دامی به آن توجه کنند.

انتهای پیام /ر

واکسیناسیون ۴۷ هزار راس دام در جویبار

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه با توجه به بارندگی‌های سیل آسای روز گذشته و خسارت به زیرساخت‌ها و برخی منازل مسکونی روستای تختان در بخش سراب میمه نشست ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان، فرماندار ویژه دهلران و معاون عمرانی فرماندار، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان، جانشین آبفای استان، بخشداران سراب میمه و زرین آباد، جمعی از مسئولان شهرستان و دو بخش زرین آباد و سراب میمه برگزار شد.

گزارش تکمیلی این نشست و بازدید میدانی ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران از روستای تختان در بخش سراب میمه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6096115

دیگر خبرها

  • «آموزش، کنترل آسم را بهبود می‌دهد»؛ شعار راهبردی روز جهانی آسم در سال ۲۰۲۴
  • راهی جدید برای پیشگیری و درمان بیماری‌های روده
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • ویتامینی که چربی کبدچرب را دفع می‌کند
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان