Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@03:15:35 GMT

رشد 23 درصدی کمک حامیان نکایی به ایتام

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۲۷۳۳

رشد 23 درصدی کمک حامیان نکایی به ایتام

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مازندران، حسین بریمانی ورندی، رئیس کمیته امداد نکا، گفت: کمک حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد  رشد داشته است.
وی افزود: حامیان نیکوکار در هشت ماهه سال جاری 470 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی  کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیته امداد نکا تصریح کرد: هزار و 672 حامی نیکوکار حمایت مادی و معنوی 245 نفر از ایتام و فرزندان محسنین را در این شهرستان به عهده دارند و این حامیان  در بخش‌های تامین جهیزیه، کمک معیشت، تحصیلی و درمانی به ایتام و محسنین کمک می‌کنند.
وی افزود: برای تامین آینده فرزندان ایتام خرید و ساخت مسکن هم در برنامه کاری این نهاد قرار دارد که تاکنون دو خیّر نیکوکار این شهرستان  25 تن سیمان، برای ساخت مسکن  ایتام اهدا کردند.
بریمانی با تقدیر از همراهی مردم خیر و نوعدوست نکا گفت: مردم نیکوکار این شهرستان می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت #1*3*011*8877*از طریق تلفن همراه و واردکردن مبلغ مورد نظر به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کمک کنند.
لازم به  ذکر است در نکا 3 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: طی ۱۲ ماه سال ۱۴۰۲ در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جذب شد که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی افزود: حدود ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

کد خبر 6093169

دیگر خبرها

  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند