Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: اعضای ستاد بحران شهرستان هامون در نخستین دوره آموزش علمی و تمرین ستادی فرمانداران و مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران 10 شهرستان این استان عنوان برتر را از آن خود کردند.

رضا اربابی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره آموزشی از سوم دی به مدت سه روز با حضور 250 نفر در زاهدان برگزار شد که اعضای حدود 25 نفره ستاد بحران شهرستان هامون از نظر حضور منظم در دوره و ارائه مطالب با رای داوران عنوان برتر را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان همواره در معرض بیشترین مخاطرات طبیعی بوده این دوره آموزشی برای نخستین بار برای 10 شهرستان شمالی و مرکزی استان با حضور کارشناسان وزارت بهداشت و ستاد بحران کشور برگزار شد.
وی ادامه داد: همچنین برای 9 شهرستان دیگر سیستان و بلوچستان این دوره آموزشی از 12 تا 14 دی در چابهار برگزار می شود.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را آشنایی مدیران با حوادث طبیعی و مدیریت بحران ذکر کرد و گفت: در این دوره ها راهکارهایی به مدیران و سناریویی برای مقابله با حوادث فرضی برای شرکت کنندگان مطرح و روی آن کار می شود.
اربابی تاکید کرد: ضروری است مدیران آمادگی و توانمند سازی در شرایط بحرانی در حوزه کاری خود را داشته باشند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی زیاد (11.5 درصد گستره کشور) و موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی از جمله استانهایی است که احتمال وقوع چندین مخاطره طبیعی بطور همزمان در آن وجود دارد، در شمال این استان تندبادها و دمای زیاد هوا، در مرکز سیل و زلزله و در جنوب نیز احتمال وقوع سونامی همواره وجود دارد.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • مرغان آتشین مهاجر رقص کنان به تالاب بین المللی هامون بازگشتند
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان