Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - شهردار سنندج گفت: مجوز پارکینگ از سوی شورای شهر صادر شد ولی به دلیل تعویق پرداخت حقوق کارکنان شهرداری، اعتبار این پروژه در بخش هزینه ای و پرداخت حقوق مصرف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله صیدی شامگاه سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر سنندج که در محل شورا برگزار شد، گفت: مشکلاتی که هم اکنون به عنوان دغدغه شورای شهر در آمده است، یک روزه بوجود نیامده است که یک روزه از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سنندج عنوان کرد: زمانی که شهرداری در اختیار بنده قرار گرفت عکسی را از شهر سنندج گرفته و می خواهم آن را با عکس زمان تحویل این پست مقایسه کنم و امیدوارم که شاهد تغییرات جدی در شهر باشیم.

وی گفت: بنده کسی را مقصر وضعیت کنونی شهر سنندج نمی دانم و ممکن است که بنده نیز در این پست موفق نباشم اما باید تلاش لازم صورت گیرد.

صیدی با بیان اینکه مشکل اصلی دست فروشی در معابر و خیایابان ها نبود کار و مشکلات اقتصادی است، افزود: با کمک جامعه شناسان، روانشناسان و اقتصاد دانان در تلاش برای برنامه ای برای ساماندهی دست فروشان سطح شهر هستیم.

شهردار سنندج در خصوص جابه جایی نیرو ها، اظهار کرد: در جابه جایی تعدادی از نیرو ها از جانب اعضا شورا مورد فشار قرار نگرفته ام و تمامی تغییرات بر اساس نظرات شخصی بوده است اما اگر برای آشکار سازی بنده را زیر فشار قرار دهند دلیل جابه جایی افراد را بازگو خواهم کرد.

وی افزود: با دو هزار و ۵۰۰ نفر نیرو در شهرداری و واگذاری بسیاری از کار ها به بخش خصوصی بازهم شهرداری با کمبود نیرو مواجه است و قطعاً در این مورد ورود خواهیم کرد.

صیدی گفت:‌ اعتماد کارکنان به مدیریت شهرداری از بین رفته است و بنده در تلاش برای باز پس گیری اعتماد آن افراد بوده تا انگیزه آنان برای کار بیشتر شود.

شهردار سنندج گفت: در تمام مناطق شهر سنندج در آبان ماه تعداد پنج پروانه صادر شده است و شورای شهر از بنده ادعای معجزه دارند که امکان پذیر نیست.

وی افزود: زمانی که بنده شهرداری را تحویل گرفتم حقوق معوقه کارکنان دو ماه بوده، اما اکنون به یک ماه کاهش یافته است.

صیدی با بیان اینکه پارکینگ یکی از نیاز های شهر سنندج است، گفت: مجوز پارکینگ به مانند دوره های قبل گرفته شد اما به دلیل داشتن بدهی به کارکنان احداث پارکینگ رو باز شهرداری به تعویق افتاد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث حبیبی شامگاه چهارشنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر با استاندار که با حضور فرماندار و شهردار سنندج و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: تالار مرکزی سنندج به عنوان یکی از پروژه‌هایی که با مشکلات زیاد به این دولت تحویل داده شد اکنون با پیشرفت خوبی جلو می‌رود که در ارتقای وجهه فرهنگی شهر سنندج اثرگذار است.

وی افزود: ساخت تالار مرکزی سنندج از ۱۹ سال پیش آغاز شده و این پروژه با ۱۴ هزار مترمربع زیربنا بزرگترین پروژه فرهنگی هنری غرب کشور به شمار می‌رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان همچنین به حق سهم شهرداری در اراضی الحاقی شهر پرداخت و بیان کرد: سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی طی ۳۲ سال گذشته تا قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم از سوی راه و شهرسازی استان پرداخت نشده است.

حبیبی یادآور شد: از آغاز به کار دولت سیزدهم حتی یک مترمربع تغییر کاربری بدون اینکه حق سهم شهرداری پرداخت شود به شهر سنندج صورت نگرفته است

وی با تاکید بر بازنگری طرح جامع شهر سنندج در سال‌جاری گفت: طرح جامع شهر سنندج به سال ۸۷ برمی‌گردد و فرایند طولانی بودن تدوین و تأیید طرح تفصیلی شهرها تنها مشکل استان کردستان نیست و در بسیاری از استان‌های کشور همین منوال حاکم است.

کد خبر 6094874

دیگر خبرها

  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری