Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اردوی آماده سازی تیراندازان کشور از 6 تا 22 دی ماه با حضور 11 ورزشکار از 8 استان کشور به میزبانی فدراسیون تیراندازی در تهران برگزار می شود.

امیر سیاوش ذوالفقاریان از سمنان، امیرمحمد نکونام، مهیار صداقت و الهه احمدی از تهران، حسین باقری از اصفهان، نرجس امام قلی نژاد از مازندران، نجمه خدمتی از خراسان جنوبی، زهرا هاشمی از خراسان رضوی، مه لقا جام بزرگ از همدان و آرمینا صادقیان و پوریا نوروزیان از ایلام نفراتی هستند که تمرینات خود را در مرحله جدید اردوی تیم ملی تفنگ تحت نظر کادر فنی، ابراهیم اینانلو، محمد زائر رضایی و مریم طالبی آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، با توجه به برگزاری مسابقات انتخابی تیم دانشجویان اسامی نفرات برتر و منتخب این تیم برای حضور در اردوی تیم ملی تیراندازی ایران پس از این مسابقات اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا

 «فاطمه حیدرآبادی» بانوی کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی سپک تاکرای بانوان ایران به اولین مرحله اردوی انتخابی ملی پوشان فراخوانده شد.

 این مرحله از اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان با حضور ۳۰ بازیکن از ۱۲ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

 ملی پوشان تیم سپک تاکرای بانوان ایران خود را برای حضور موفق در رقابت‌های جهانی که قرار است شهریورماه به میزبانی کشور تایلند برگزار شود، آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا