Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - کارشناس پپیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: وزش باد شدید (40 تا 60 کیلومتر بر ساعت، جنوب شرقی به شمال غربی) برخی نقاط این استان را فرا می گیرد.

حسین سلطانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی این استان طی امروز/چهارشنبه/ بصورت آسمانی صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که در بعدازظهر و برخی نقاط با وزش باد شدید همراه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: وضعیت جوی استان طی 2 روز آینده نیز در بیشتر ساعات آسمانی صاف تا قسمتی ابری است که البته با بارش همراه نخواهد بود.
سلطانی افزود: بر اساس پیش بینی ها، دمای هوای این استان نیز در 2 روز بین 2 تا سه درجه افزایش خواهد یافت اما در شبها کمیته دما تا حدودی کاهش دارد.
وی خاطر نشان کرد: در 24 ساعت گذشته گرماب با منفی هشت درجه زیر صفر و آببر طارم با 15 درجه بالای صفر سردترین و گرمترین ایستگاههای هواشناسی این استان بود و دمای فعلی شهر زنجان صفر درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییر چندانی ندارد.
به گفته این کارشناس دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان طی مدت اعلام شده بین منفی 2 و 11 درجه بالای صفر بوده است.
به گزارش ایرنا ، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی **انتشار: اسماعیل جهانبخش

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه

علی پناهی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تا روز جمعه شرایط برای بروز بارش‌های سیلابی در استان وجود دارد که عمده بارش‌ها برای نوار غربی و جنوبی استان براورده شده است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان افزود: با توجه به ماهیت بارش های بهاری، امکان رعد و برق، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه این سامانه بارشی بیشتر در بعدازظهر‌ها و شب‌ها فعال خواهد بود، بیان کرد: برای روز‌های شنبه و یکشنبه در حد احتمال بارندگی خواهیم داشت و مجددا از رو دوشنبه سامانه بارشی دیگر وارد استان خواهد شد.

پناهی به میزان بارش‌ها در طول ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: بیشترین میزان بارش‌ها در سروآباد با ۱۳ میلی متر، حاجی ممدان ۹ میلی متر، سلین ۷ میلی متر و اویهنگ و کامیاران با ۶ میلی متر گزارش شده است.

در طول شبانه روز گذشتته بیشترین دمای هوا در سلین با ۳۰ درجه سانتی گراد و کمترین در بهارستان با ۸ درجه به ثبت رسید. دمای‌های سنندج (مرکز استان) نیز بین ۱۳ و ۲۵ درجه سانتی گراد در نوسان بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران