Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی حبیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: با توجه به بررسی هایی که از دور قبل مسابقات لیگ انجام شد باید بگویم که دور جدید این مسابقات با تغییرات کاربردی و کارآمد برگزار خواهد شد. طبق برنامه ریزی های انجام شده مسابقات لیگ برتر به مدت 300 روز با حضور تیمهای متعدد برگزار خواهد شد. این مسابقات از 20 بهمن آغاز می شود و تا جام باشگاه های جهان به طول می انجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به برنامه ریزی هایی که در این بخش انجام گرفته است تلاش می کنیم تا این دوره قانون مدارتر و ورود تیمها به لیگ نظام مندتر از گذشته باشد. بخش نخست مسابقات لیگ به برگزاری مسابقات مقدماتی دسته یک مربوط می شود. این مسابقات در 8 منطقه در 100 روز برگزار می شود. در هر منطقه 4 استان با تعداد نامحدودی متقاضی برگزار می شود. بعد از برگزاری مسابقات مربوط به این بخش از هر منطقه یک تیم به دسته یک صعود می کند.


حبیبی افزود: در ادامه، مسابقات دسته یک با حضور 8 تیم صعود کننده در قالب 2 گروه و در بازه زمانی 100 روز برگزار می شود. در مرحله دوم این مسابقات 3 تیم اول به لیگ برتر صعود می کنند که با حضور 5 تیم اول سال گذشته و در مجموع 8 تیم در 100 روز سوم لیگ برگزار می شود. ورودی لیگ برتر برای تیم های شرکت کننده همانند سال قبل و بدون هیچ تغییری 15 میلیون تومان است.


وی گفت: این مسابقات در 10 وزن برگزار می شود و سقف تعداد کشتی گیران به 25 نفر رسیده است. نکته قابل توجه این است که بعد از پایان قرعه کشی و مشخص شدن تاریخ مسابقات از سوی سازمان لیگ مگر در مواردی خاص که فدراسیون خواهان جابه جایی زمان مسابقه ای باشد به هیچ عنوان تغییری در زمان مسابقات ایجاد نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی

فینالیست های پنج وزن دوم مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.

به گزارش مشرق، مسابقات پنج وزن دوم چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

در این پیکارها بیش از ۱۲۰ کشتی گیر از کشورهای ایران، عراق، ارمنستان و سوریه با هم به رقابت می پردازند.

نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت ها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: سجاد عباسپور _ پویا ناصر پور

۶۷ کیلوگرم: امیرمحمد یارمحمد زهی _ حجت رضایی

۷۷ کیلوگرم: علیرضا عبدولی _ غلامرضا فرخی

۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _بهروز هدایت

۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان(ارمنستان)_ محمد سروش رنجبر

بر اساس این گزارش بیش از ۱۰ هزار خوزستانی در رشته کشتی فعالیت می کنند.

دیگر خبرها

  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی