Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- احتمال حضور رئیس جمهور سابق آمریکا در جشن ازدواج نوه ملکه انگلیس نگرانی‌هایی را درباره سردتر شدن روابط لندن با ترامپ ایجاد کرده است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان و به نقل از نیویورک پست، احتمال دعوت شدن باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا به مراسم ازدواج شاهزاده هری - نوه ملکه انگلیس - باعث نگرانی دولت انگلیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت انگلیس در حال حاضر روابط خوبی با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ندارد و همین مسئله برخی مقامات این کشور را به این باور رسانده است که دعوت شدن اوباما به مراسم ازدواج شاهزاده هری ممکن است روابط را از این نیز سردتر کند.

بر همین اساس، روزنامه انگلیسی سان شب گذشته گزارش داد دولت انگلیس از ترس ناخشنودی ترامپ، از شاهزاده هری خواسته است اوباما را به مراسم ازدواج خود دعوت نکند.

گفتنی است کاخ سلطنتی انگلیس ماه گذشته با اعلام رسمی خبر نامزدی شاهزاده هری با «مگان مارکل» بازیگر آمریکایی، تاریخ ۱۹ مه ۲۰۱۸ را برای برگزاری جشن ازدواج آنها تعیین کرد.

شاهزاده هری و اوباما روابط دوستانه‌ای با یکدیگر دارند و همین مساله باعث گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال حضور رئیس‌جمهور سابق آمریکا در جشن ازدواج او شده است.

طبق گزارش روزنامه سان، دولت انگلیس معتقد است اگر اوباما زودتر از ترامپ به انگلیس سفر کند، این مسئله با توجه به شخصیت ترامپ بر روابط انگلیس و آمریکا سایه خواهد انداخت.

گفته می‌شود شاهزاده هری صریحا اعلام کرده است که اوباما و خانواده‌اش را به جشن ازدواج خود دعوت خواهد کرد.

یک مقام ارشد دولت انگلیس به روزنامه سان گفته است اگر اوباما به جشن ازدواج خاندان سلطنتی دعوت شود، ترامپ با توجه به خصومت شخصی خود با او و همچنین تبعیضی که از جانب خاندان سلطنتی انگلیس نسبت به خود احساس می‌کند، مطمئنا به این مسئله واکنش تندی نشان خواهد داد.

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

  انتهای پیام/   خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم  آمده است:بار دیگر رجعت سردارانِ عشق و غربت، رایحه روحانی شهادت و شمیم خوش شهیدان بی‌نام و بی‌نشان، این ایستاده‌ترین افتادگان برخاک و سفیران افلاک، در تقارن با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، شهرمان را آغشته به عطر کربلا نموده و پرچم شکوه‌شان بر دل‌های عاشقان به اهتزاز در آمده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از مردم عزیز، انقلابی و شهیدپرور استان قم دعوت می‌نماید، تا با حضور در آیین تشییع پیکر مطهر دو شهیدگمنام (از کربلا تا جمکران در آغوش امام)، در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت، مصادف با شب شهادت رئیس مکتب، امام صادق علیه السلام، بار دیگر پیوند و پیمان ابدی خود با آرمان سرخ و عاشورایی شهدا و اعلام آماده باش محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء را اعلام نمایند. 

زمان: روز جمعه چهاردهم اردیبهشت، ساعت ۱۶:۳۰ 
مکان: انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص) - میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • هدف آمریکا از ساخت اسکله غزه چیست؟ / نگرانی از پروژه امنیتی جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی در قالب «مهاجرت داوطلبانه» +عکس و فیلم
  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم