Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالب احمدی نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب،اظهار کرد: حماسه ۹دی نشان داد عقبه ایدئولوژیک انقلاب اسلامی بیش از همیشه هوشیار و در صحنه هستند وحتی سکوت وبعضا خیانت برخی از سابقه داران در نظام هم مانع بیداری توده های بوجود آورنده انقلاب در برابر تجدید نظر طلبان نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه میناب افزود: هدف اصلی طراحان خارجی فتنه۸۸سرنگونی انقلاب اسلامی شکل گرفته بر محور امامت و ولایت بودکه اتفاقا یوم الله ۹دی هم برای خنثی کردن فتنه وتودهنی به فتنه گران بر محوریت امامت.عاشورای حسینی و بدنبال هدایتها وروشنگری های ولایت شکل گرفت.


وی،تا کید کرد: درس بزرگ فتنه ۸۸ برای انقلابیون این بود که برای پاسداری از انقلابشان باید مراقب نفوذی ها ی رخنه کرده در جبهه خودی وبازیخوردگان ساده لوح انقلابی نما بود.


سرگرد احمدی نیا با تاکید بر لزوم بازخوانی فتنه ۸۸، تصریح کرد: در سالگرد یوم الله ۹دی  می بایست درمقابل فتنه گران ومزدوزان داخلیشان هوشیار بود و این شدنی نیست جز با تبیین فتنه و روشنگری برای آحاد مردم.

 

وی اضافه کرد: تمرکز امروز دشمنان دردهه چهارم انقلاب هدفشان گرفتن مردم از انقلاب است و راهبرد بروز شده شان فتنه اقتصادی است.

 

فرمانده سپاه میناب ادامه داد: بدبین ونا امید کردن مردم از نظام و ایجاد نارضایتی با حربه سیاه نمایی،بی توجهی به مشکلات مردم بویژه محرومین ،بی مبالاتی اقتصادی ودهها ترفند دیگردردستور کار اتاق فکر فتنه گران قرار گرفته است.


احمدی نیا گفت: وظیفه همه دلسوزان انقلاب درهرجا که هستند ورود به میدان خدمت مردم بویژه اقشار محروم و مستضعف با اجرایی کردن منویات امامین انقلاب در خدمت به محرومین،دوری از اشرافی گری وکمک به بسط عدالت اجتماعی است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام اسماعیل کاظمی در مراسم شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام مسجد حمزه نخل پیرمرد بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: عدم تبعیت از پیامبر (ص) باعث انحراف از مسیر اصلی دین و مبانی می‌شود.

وی افزود: جنگ نرم زمانی رخ می‌دهد که مردم جامعه نسبت به همه مبانی بی‌تفاوت باشند و بیدارگری و تبیین در جامعه از بین رود.

حجت‌الاسلام کاظمی گفت: با معرفی و شناساندن افراد و شخصیت‌های اسلامی، مدل حکمرانی اسلامی را در جامعه تبیین کنیم.

این کارشناس مذهبی بیان داشت: مدل حکمرانی اسلامی توسط پیامبر و امیر المؤمنین ارائه شد و ما در مدل، حرف و محتوا در مذهب شیعه مشکلی نداریم؛ بلکه در ارائه آن به جامعه با مشکلاتی روبرو هستیم که مبنای به‌ درستی تبیین کنیم و مردم را دچار سرگردانی نکنیم و مدل حکمرانی واقعی در جامعه تحقق یابد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: یکی از راه‌های ارائه مدل حکمرانی اسلامی معرفی شخصیت‌های اسلامی مانند حضرت حمزه سیدالشهدا و امامزاده عبدالعظیم حسنی و شناسایی دیگر افراد در طول تاریخ برای مردم است.
 
وی ادامه داد: اگر در نظام جمهوری اسلامی جوانان ما برای پیاده‌روی اربعین درگیر مسائلی مانند پاسپورت و غیره می‌شوند تا در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند این افتخار جمهوری اسلامی است، و امیدها در جمهوری اسلامی به‌مراتب از نکات منفی بیشتر است.

امام‌جمعه پرند گفت: نسلی که امروز می‌تواند اسرائیل را نابود کند نسل رویش انقلاب است، این رویش که می‌تواند موشک و پهباد بسازد و از لایه‌های پدافندی عبور کند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • عملیات بمباران عقبه اوکراینی‌ها با بمب‌های نیم تنی
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا