Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی برنا،  مجتبی محبوب مجاز، بازیکن کلیدی نساجی مازندران در مورد شرایط این تیم ریشه دار گفت: خدا را شکر می کنم که این روزها نساجی در بهترین فرم قرار دارد و رفاقت در تیم موج می زند. برگ برنده ما جدا از مباحث فنی همین رفاقت است. اگر در اتفاقات تیم ما دقت کرده باشید می بینید که در تمرینات جدیت داریم و بیرون از زمین رفاقت مان سر جای خودش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: تمرینات فشرده و صبح و بعد از ظهر را پشت سر گذاشته ایم و آرام آرام از فشار تمرینات کم خواهد شد تا در بهترین فرم به مسابقات نیم فصل دوم قدم بگذاریم. این تیم پتانسیل کارهای بزرگ را دارد و می خواهیم در نیم فصل دوم پر قدرت تر از نیم فصل اول ظاهر شویم و صددرصد به صعود امیدواریم و اگراینگونه نبود باید جمع می کردیم و دنبال کارمان می رفتیم. نساجی یک باشگاه حرفه ای است و نفراتش نیز حرفه ای هستند این نفرات برای مردم قائمشهر هر کاری انجام می دهند.

محبوب مجاز اضافه کرد: نتایج تیم ما در نیم فصل اول لیگ دسته اول در تاریخ باشگاه نساجی بی سابقه بوده است و اگر در برخی بازی ها توپ هایمان وارد دروازه حریفان می شد و بدشانسی نمی آوردیم الان در صدر جدول بودیم اما با این حال اگر در نیم فصل دوم هم مثل نیم فصل اول باشیم قطعا دل هواداران مان را با صعود به لیگ برتر شاد خواهیم کرد.

وی درباره عملکرد خود در نیم فصل اول گفت: من پست مشخصی ندارم و در این سالها هر تیمی که رفته ام در چند پست بازی کرده ام و امسال هم برای نساجی در چند پست به میدان رفتم هر چند از دوران بچگی در پست مهاجم نوک بازی می کردم. درباره عملکرد من باید کارشناسان نظر بدهند اما فکر می کنم وظایفی که بر عهده ام بود را انجام دادم و سعی و تلاشم بر این بود که برنامه های تاکتیکی ای که مربیان خواسته بودند را اجرا کنم.

بازیکن نساجی افزود: بنده یکسال با آقای مهابادی در پاس همدان کار کرده ام و هم من و هم ایشان شناخت خوبی از یکدیگر داریم و همه می دانند که او در لیگ دسته اول یک مربی کاربلد است.مهابادی خیلی زود با بازیکنان هماهنگ خواهد شد و همین موضوع ما را به هدف بزرگمان که صعود به لیگ برتر است نزدیک می کند.

محبوب مجاز درباره هواداران نساجی مازندران گفت: بهترین هواداران ایران را داریم و حتی استقلال و پرسپولیس هم چنین هوادارانی را ندارند.

وی در پایان گفت: شرایطی که مالکان باشگاه و آقای امیری برای تیم فراهم کرده اند موجب شده تا ما مجموعه ای حرفه ای باشیم و امیدوارم این حمایت ها ادامه پیدا کند تا به لیگ برتر برویم و خواسته مردم قائمشهر را فراهم نمائیم. ما بازیکنان هم تلاش می کنیم تا پاسخ خوبی به حمایت های مدیران مجموعه بدهیم. آقای پاشازاده هم برای تیم خیلی زحمت کشید و باید به او هم که با بازیکنان پدرانه رفتار می کردند خسته نباشید گفت.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد

هافبک تیم فوتبال سپاهان در دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس هم غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

 

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • استقلال و پرسپولیس چه دارایی‌هایی دارند؟
  • مالکان جدید استقلال و پرسپولیس از کجا برای دوتیم خرج می‌کنند؟
  • فیلم/ استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟