Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیس سوارس هم رستوران افتتاح کرده و یکی از مزیت‌های این رستوران قیمت مناسب غذاهای آن است.

به گزارش شریان نیوز،لوئیس سوارس، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا هم همانند بسیاری از فوتبالیست‌های دیگر تصمیم گرفته با سرمایه خودش یک رستوران افتتاح کند.

به همین مناسبت و در حوالی تعطیلات کریسمس خبرنگار نشریه «سان» به بارسلونا سفر کرده و سری به رستوران «چالیتو» (Chalito) که در خیابان «رامبلا» در قلب این شهر واقع شده، زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای ورود به این رستوران متوجه حال و هوای آمریکای لاتین خواهید شد و غذاهای این رستوران به سبک لاتین پخت می‌شود. در واقع پس از مراجعه به این رستوران باید انتظار داشته باشید شما را «ال‌گوردو» (به معنای چاق) صدا بزنند! در حقیقت بشقاب‌های غذای این رستوران آن‌قدر بزرگ است که بیش از اینکه مناسب پپ گواردیولا یا لوئیس انریکه باشد به درد بیگ سم (سم الردایس) بخورد!

پیتزاهای رستوران لوئیس سوارس به خوش‌طعمی پیتزاهای ایتالیایی و فراتر از انتظار در یک رستوران با اصالت آمریکای جنوبی است. یکی دیگر از غذاهای مخصوص رستوران چالیتو «بیف دِچوریتسو» است که می‌توان گفت به نوعی به پیتزا نزدیک است فقط به جای خمیر پیتزا از مرغ در آن استفاده شده.

یکی دیگر از مواردی که چالیتو را برجسته می‌کند دسرهای خانگی و خوشمزه آن است. بهترین اتفاق در این رستوران هم این است که حتماً نباید یک فوتبالیست مطرح و پولدار باشید که از عهده غذا خوردن در چالیتو بربیایید و لوئیس سوارس رستورانی برای همه مردم افتتاح کرده است که غذاهای آن قیمت‌های خوبی دارد.

 

 

منبع:خبرورزشی

برچسب هارستورانسوارسستارهبارسلونافوتبالکریسمسچالیتو مطالب مرتبط پرسپولیس اولین تیم ایرانی در رده بندی باشگاه های فوتبال دنیا / رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال دنیا اعلام شد
وثوق احمدی: به زودی پرونده مجتبی جباری صادر می شود
صدور رای استقلال و جباری تا ۲ هفته آینده/ یک بهمن، پایان محرومیت طارمی
خداحافظی فوتبال با پیرمردها!
یکی از بازیکنان استقلال بازی با استقلال خوزستان را از دست داد.
مرد سال ۲۰۱۷ فوتبال فرانسه انتخاب شد +عکس
وضعیت سربازى ٢ بازیکن استقلال

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر فوتبال- استقلال و ذوب آهن

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • ببینید | بلاگری خبرنگار سابق صدا و سیما در رستورانی لوکس در تهران!
  • کلودیو براوو در پایان فصل رئال بتیس را ترک می‌کند
  • چرا نباید از فروشنده‌های سیار غذا خرید؟
  • همیلتون: هدف من همیشه برنده شدن است
  • واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی
  • لیگ برتر فوتبال- استقلال و ذوب آهن
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت