Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان درباره دلایل جدایی‌اش از تیم سپیدرود و همچنین شایعه خداحافظی او از فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، غلامرضا رضایی درباره وضعیت خود و بحث فسخ قراردادش با باشگاه سپیدرود اظهار داشت: کار من با باشگاه سپیدرود تقریباً به طور کامل تمام شده و فسخ قراردادم انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد دلایل جدایی‌اش از تیم سپیدرود و اینکه چه تصمیمی برای آینده دارد،‌ گفت: فعلاً تصمیم خاصی نگرفته‌ام و معلوم نیست چه کاری انجام خواهم داد. به اندازه کافی هم در مورد سپیدرود حرف زده‌ام. فکر می‌کنم الآن اهمیتی ندارد در مورد آن زمان صحبت کنم. من در سپیدرود با هیچکس مشکلی نداشتم و فقط تشکر می‌کنم که باعث شدند من یک تصمیم خوب در زندگی‌ام بگیرم و اکنون هم از تصمیم خودم (جدایی از سپیدرود) بسیار راضی و خوشحال هستم. 

مهاجم پیشین تیم ملی درباره اینکه شنیده می‌شود احتمال دارد او از فوتبال خداحافظی کند،‌ تصریح کرد: هر کسی یک روز وارد فوتبال می‌شود و یک روز هم خداحافظی می‌کند،‌ اما من همان‌طور که گفتم هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. چند پیشنهاد لیگ برتری هم داشتم، ولی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. من همیشه دوست داشتم شخصیتم حفظ شود و به هیچ وجه هم حاضر نیستم برای چیزهای جزیی خیلی مسائل را زیر پا بگذارم. دلایل جدایی من از سپیدرود هم همین مسائل بود. شاید این چیزهایی که می‌گویم برای خیلی‌ها ارزش داشته باشد، اما برای من پوچ و بی اهمیت است. الآن هم انقدر در زندگی خودم خوشحال و راضی هستم که در زمان بازی کردنم، نبودم. 

رضایی در پاسخ به این پرسش که «آیا در نقل و انتقالات نیم‌فصل به تیمی ملحق خواهد شد یا خیر؟» گفت: فعلاً هیچ چیز مشخص نیست و همان‌طور که گفتم تصمیم خاصی نگرفته‌ام. 

 

 

 

 

 

2081

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون

آفتاب‌‌نیوز :

بر اثر فعالیت شرکت‌های پتروشیمی مرودشت و بیستون و تصاعد گاز‌هایی با ترکیبات نیتروژنی، درحالی رقم خورده که در این سال‌ها اقدامی جدی برای ارزیابی مخاطرات زیست‌محیطی دو مجتمع پتروشیمی در فاصله نزدیک به محوطه‌های جهانی تخت‌جمشید و بیستون صورت نگرفته است.

تحقیقات علمی مستمر و جامعی نیز برای برآورد میزان تاثیرگذاری گاز‌های NOx ناشی از فعالیت این دو واحد صنعتی و جلوگیری از تأثیرات آن‌ها بر رشد فزاینده گلسنگ‌ها و تشدید فرسودگی زیستی انجام نگرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون