Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-05-09@00:24:21 GMT

خبر بد برای میلانی‌ها در آستانه دلامادونینا

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۷۵۱۰

خبر بد برای میلانی‌ها در آستانه دلامادونینا

به گزارش"11نیوز"؛ حضور جان‌لوئیجی دوناروما در دربی شهر میلان که امشب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا برگزار می‌شود، هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.این بازی (چهارشنبه) ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار می‌شود برنده آن در ادامه مسیر رسیدن به فینال، در مرحله نیمه نهایی به مصاف لاتزیو خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، دوناروما به دلیل کشیدگی از ناحیه کشاله ران در تمرینات اخیر، به احتمال فراوان به بازی امشب نخواهد رسید مگر اینکه بیش از اندازه به خودش فشار بیاورد که این موضوع باعث نگرانی اعضای کادر پزشکی باشگاه میلان شده است.اگر دوناروما در بازی امشب به میدان برود، یکصدومین بازی رسمی خود را برای میلان انجام خواهد داد و این در حالیست که او تنها 18 سال سن دارد. برچسب ها: سری آ ، میلان ، آث میلان ، اینترمیلان ، دربی دلامادونینا ، 11نیوز

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه

مهلت انتخاب ۵ خودروی وارداتی عرضه شده سامانه یکپارچه پایان امروز سه‌شنبه به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، از روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت نخستین مرحله عرضه خودروهای وارداتی در سال جدید و البته اولین دور از فروش خودروهای برقی در سامانه یکپارچه به آدرس https://saleauto.ir شروع شد.

در این مرحله متقاضیانی که اسفند ماه سال ۱۴۰۱ با مسدود کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده بودند، می‌توانند از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و هونگچی EQM۵EV برقی هستند و همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی، خودروی مد نظر خود را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است در این دور ثبت نام جدیدی صورت نمی‌گیرد و فقط متقاضیان نوبت دهی شده در اسفند ۱۴۰۱ می‌توانند خودرو انتخاب کنند.

کد خبر 751463

دیگر خبرها

  • رئالی‌ها از حالا خودشان را قهرمان سی‌ال می‌دانند‌ (عکس)
  • بایرلورکوزن - آاس رم؛ ترکیب احتمالی
  • امیدواری انریکه: کاش این تیم قهرمان اروپا شود!
  • بازنده‌های پاریسی؛ پاری سن ژرمن و ۶ باخت از ۷ بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • شوک و ناراحتی حذف: ستاره PSG با گریه رفت
  • امشب: ماموریت دشوار شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • کاندیداها در آستانه انتخابات دنبال ارائه دیدگاه‌هایشان باشند
  • امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • امشب معرفی یک پای فینال اروپا؛ کامبک دوباره پاریس؟
  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟