Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از اجرای طرح اختلالات ژنتیک ۱۵ تا ۲۵ سال توسط بهزیستی در مدارس بیرجند و قاین خبر داد و گفت: در سال جاری ۲ هزار و ۳۰۰ دانش آموز دختر و پسر پایه های دهم و یازدهم از خدمات این طرح بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، علی عرب نژاد امروز ( 6 دی) در جلسه توجیهی طرح غربالگری اختلالات ژنتیک 15 تا 25 سال در جمع مدیران مدارس و پرسشگران طرح مشاوره ژنتیک اظهار کرد: بهترین زمان مراجعه جهت مشاوره ژنتیک پیش از ازدواج است و در ازدواج فامیلی ریسک انتقال ژن معیوب به مراتب بیشتر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از اجرای طرح اختلالات ژنتیک 15 تا 25 سال توسط بهزیستی در مدارس بیرجند و قاین خبر داد و گفت: در این طرح دانش آموزان مشکوک جهت مشاوره ژنتیک به مراکز ارجاع داده می شوند و مشاوره برای آنها بصورت رایگان خواهد بود.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: این طرح برای سومین سال متوالی است که در استان اجرایی می شود.

 

عرب نژاد با بیان اینکه در سال جاری 2 هزار و 300  دانش آموز دختر و پسر پایه های دهم و یازدهم از خدمات طرح غربالگری اختلالات ۱۵تا ۲۵ سال بهره مند می شوند، افزود: همکاری دو دستگاه بویژه آموزش و پرورش و بهزیستی در ایجاد جامعه ای پویا و با نشاط اثربخش خواهد بود

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز