Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ولایت به عنوان تکیه گاه عالم در این دنیا روزگار می گذرانند و در اوج کرامت قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم آیت الله سلیمانی اظهار کرد: در جامعه افراد بر اساس نوع اخلاق خود دوست پذیر هستند و برخی با بدخلقی در حفظ دوستان و آشنایان خود در تزلزل هستند. وی ادامه داد: مردم مخلص، دل داده و معتقد ولایت هستند و در راه حفظ آن از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند. نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ورع، اکرام و بزرگواری را از جمله ویژگی های دوستی با دیگران دانست و یادآور شد: کرامت زیبایی ذاتی آدم است که انسان را در زندگی فردی و اجتماعی پایدار می کند. وی ادامه داد: ولایت به عنوان تکیه گاه عالم در دنیا به شمار رفته و در اوج کرامت خود قرار دارد. آیت الله سلیمانی با اشاره به فرمایشات امام حسن عسکری (ع) توضیح داد: رفتار شما باید به گونه ای باشد که مایه افتخار باشد نه مایه سرافکندگی. وی در پایان اذعان کرد: یک تعامل خوبی بین مردم شیعه و سنی سراوان وجود دارد و هرکس به مقدار ظرفیت خود در حفظ آن تلاش می کند.
گفتنی است نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان شب گذشته در جلسه شورای اداری حضور داشت و همچنین دیدار با بیماران بیمارستان رازی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، حضور در منزل مرحوم مولوی حسین پور عالم برجسته اهل سنت و دیدار با مردم شهرگشت از دیگر برنامه های شب گذشته سفر وی در سراوان بود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت: فعالان رسانه‌ای که خداوند به آنها دانایی و توانایی داده است باید زبان گویای مردم باشند، دغدغه و مشکلات را به گوش مسوولان برسانند و با انتشار مطالب واقعی، از نشر اخبار بدون پایه و تشویش و ناامیدی اذهان عمومی، اجتناب کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردمی است و برگزاری پرشور انتخابات در کشور ما، گواه این مطلب است، اصحاب رسانه هم باید در جهت رضای خدا و خدمتگزاری مردم قدم بردارند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان، اطلاع‌رسانی درست، نقد منصفانه و تبادل آرا را از مهمترین وظایف اصحاب رسانه خواند و افزود: مطبوعاتی که بر پایه اطلاع‌رسانی صحیح قلم می‌زند، در رشد و کمال ملت تأثیرگذار هستند.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در لرستان در ادامه به برنامه‌های دفاتر امامان جمعه در کشور اشاره کرد و گفت: هر امام جمعه و هر نماینده ولی فقیهی برنامه‌های مدونی دارد که به صورت ماهانه به مدیریت شورای سیاست گذاری ائمه امام جمعه ارسال می‌شود، که هر کدام از این برنامه‌ها نیاز به طراحی و اطلاع رسانی به مردم دارد. 
این دیدار با هدف ایجاد صمیمیت بیشتر اصحاب رسانه با یکدیگر و نماینده ولی فقیه انجام شد تا در آینده همه فعالان رسانه در استان با همدلی، در جهت توسعه و رونق اقتصادی و جهش تولید در استان تلاش کنند.
در این دیدار اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، دغدغه‌های روز و مطالبات خود را با نماینده ولی فقیه در لرستان در میان گذاشتند.

دیگر خبرها

  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان