Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@23:52:14 GMT

سوارز رستورانش را افتتاح کرد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۹۷۴۳

سوارز رستورانش را افتتاح کرد

لوئیس سوارس، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا هم همانند بسیاری از فوتبالیست‌های دیگر تصمیم گرفته با سرمایه خودش یک رستوران افتتاح کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوئیس سوارز ، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا هم همانند بسیاری از فوتبالیست‌های دیگر تصمیم گرفته با سرمایه خودش یک رستوران افتتاح کند.

به همین مناسبت و در حوالی تعطیلات کریسمس خبرنگار نشریه «سان» به بارسلونا سفر کرده و سری به رستوران «چالیتو» (Chalito) که در خیابان «رامبلا» در قلب این شهر واقع شده، زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای ورود به این رستوران متوجه حال و هوای آمریکای لاتین خواهید شد و غذاهای این رستوران به سبک لاتین پخت می‌شود. در واقع پس از مراجعه به این رستوران باید انتظار داشته باشید شما را «ال‌گوردو» (به معنای چاق) صدا بزنند! در حقیقت بشقاب‌های غذای این رستوران آن‌قدر بزرگ است که بیش از اینکه مناسب پپ گواردیولا یا لوئیس انریکه باشد به درد بیگ سم (سم الردایس) بخورد!

پیتزاهای رستوران لوئیس سوارز به خوش‌طعمی پیتزاهای ایتالیایی و فراتر از انتظار در یک رستوران با اصالت آمریکای جنوبی است. یکی دیگر از غذاهای مخصوص رستوران چالیتو «بیف دِچوریتسو» است که می‌توان گفت به نوعی به پیتزا نزدیک است فقط به جای خمیر پیتزا از مرغ در آن استفاده شده.

یکی دیگر از مواردی که چالیتو را برجسته می‌کند دسرهای خانگی و خوشمزه آن است. بهترین اتفاق در این رستوران هم این است که حتماً نباید یک فوتبالیست مطرح و پولدار باشید که از عهده غذا خوردن در چالیتو بربیایید و لوئیس سوارس رستورانی برای همه مردم افتتاح کرده است که غذاهای آن قیمت‌های خوبی دارد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، رستوران‌های زنجیره ای فست فود آمریکایی «کِی اِف سی» (KFC) بیش از ۱۰۰ رستوران را در مالزی تعطیل کرده است، زیرا مشاغل مرتبط با آمریکا در سراسر جهان در بحبوحه اعمال تحریم های گسترده به نفع فلسطینیان و ناشی از جنگ جاری در غزه، هدف تحریم مشتریان قرار گرفته اند.

به گزارش این رسانه ترکیه ای، در بحبوحه اعتراضات به حمایت آمریکا از تل آویو پس از تهاجم این رژیم به مردم مظلوم در نوار غزه، فروشگاه زنجیره ای فست فود آمریکایی «کِی اِف سی» مجبور شد فعالیت های خود را در سراسر مالزی- عمدتا در شمال شرقی ایالت کلانتان- کاهش دهد.

بر این اساس، «کیو اس آر برندز» (QSR Brands) که مالک و اداره کننده امتیازات فست فود «کِی اِف سی» در مالزی است، اعلام کرد که فعالیت ۱۰۸ فروشگاه در سراسر این کشور را به حالت تعلیق در می آورد.

لذا شرکت غذایی آمریکایی مذکور مجبور شده است فعالیت‌ های خود با اکثریت مسلمان در جنوب شرقی آسیا را با بیش از ۶۰۰ واحد، محدود و یا تعطیل کند.

پروفسور محد نظری اسماعیل، رئیس گروه حامی فلسطین و بایکوت، واگذاری و تحریم برندهای متعلق به اشغالگران قدس در مالزی، گفت: «کِی اِف سی» در لیست بایکوت قرار ندارد؛ اما بسیاری از مالزیایی ها هر اپراتور فست فود آمریکایی را مرتبط با اسرائیل می دانند.

کد خبر 6092484

دیگر خبرها

  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • این غذاها را با هم نخورید!
  • گل سوارز به نیو انگلند روی پاس مسی (نیوانگلند 1-4 اینتر میامی)
  • رزرو هتل در آمستردام
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!