Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: استاندار ایلام، گفت: استان ایلام با وجود مردمان سلحشور و مقاوم و داشتن ظرفیت ها و توانمندی در حوزه های مختلف، نیازمند توجه بیشتر در راستای توسعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام، ظهر امروز (6 دی) در دیدار رئیس قوه قضائیه با خانواده های شهدا و ایثارگران و روسای عشایر این استان در سالن آیت الله حیدری دانشگاه ایلام، اظهار کرد: مردم استان ایلام در طول سالهای مختلف انقلاب از یاوران امام راحل و مدافع همیشگی نظام اسلامی بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، با بیان اینکه استان ایلام در پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس نقش بی نظیری در دفاع از آرمان های نظام اسلامی داشته است، ابراز کرد: توسعه استان ایلام در طول هشت سال دوران دفاع مقدس عقب افتاد و امروز باید این عقب افتادگی جبران شود.

 

استاندار ایلام، با تاکید بر اینکه ما ما وظیفه داریم این سالها را جبران کنیم، افزود: مردم استان ایلام در طول 8 سال دفاع مقدس از کیان اسلامی بدون اینکه از شهر و دیار خود مهاجرت کنند دفاع کردند و از شما تقاضا داریم پیام ما و مردم ایلام را ابلاغ کنید که بتوانیم با استفاده از کمک نهادها و بنیادها این 8 سال را جبران نماییم.

 

سلیمانی دشتکی، با تاکیدبر اینکه بنیادهایی چون کوثر، فرمان اجرایی امام (ره) و سایر ارگان ها و نهادها در روند توسعه استان مشارکت کنند، ابراز کرد: باید بخش خصوصی و دولتی به کمک ایلام بیاید تا این استان از لحاظ درآمدی و توسعه رونق بگیرد.

 

وی، با بیان اینکه باید همه دست به دست هم دهیم تا استان مقاوم ایلام به توسعه روزافزون دست یابد، تصریح کرد: نقش عشایر و بسیجیان این استان با درایت آیت الله حیدری و پشتیبانی ارتش در زمان جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست.

 

استاندار ایلام، یادآور شد: اولین هیئات صلح در ایلام از سال 88 با حضور بزرگان و مصلحان استان تشکیل شد و دستگاه قضا و نیروی انتظامی از این ظرفیت در راستای برطرف کردن مسائل و ایجاد امنیت و آرامش در استان بهره گیری کرده اند.

 

سلیمانی دشتکی، در پایان خاطرنشان کرد: به حمدالله استان ایلام یکی از امن ترین استان های کشور در عرصه های مختلف است و با توجه به ظرفیت ها و توانمندی هایی که استان از جلمه منابع نفت و گاز و بحث اربعین حسینی دارد نیازمند توجه بیشتر است.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "سید علاءالدین اسدپور" امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز مورد استقبال خانواده شهدا و مردم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار را برای ایلام دنبال می‌کنیم
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است