Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@03:27:01 GMT

ونگر تایید کرد: دوری ژیرو و مونرئال از میادین

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۹۰۳۴۵

ونگر تایید کرد: دوری ژیرو و مونرئال از میادین

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال تایید کرد که اولیویه ژیرو حداقل 3 هفته از میادین به دور خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، ژیرو که اخیرا دچار مصدومیت شده، مدتی است که از میادین به دور است و حالا ونگر تایید کرد که مهاجم فرانسوی، 3 هفته و مونرئال حدقل دو هفته از میادین به دور خواهند بود.

 

 

 

 

مونرئال در دیدار مقابل لیورپول که با تساوی 3-3 به اتمام رسید دچار مصدومیت شد و همین مصدومیت، خط دفاع تیمش را به هم ریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود که او تا اواسط ژانویه قادر به همراهی تیمش نباشد و ونگر تصمیم گرفته که با خط دفاعی 3 نفره تیمش را بچیند. او به صورت حتی دیدار با کریستال پالاس، وست بروم و دیدار مهم با چلسی را از دست خواهد داد.

 

ژیرو نیز در 6 بازی بعدی چلسی در لیگ و جام حذفی از میادین به درو خواهد بود. ونگر امیدوار است تا اواخر ژانویه، این دو بازیکن آماده بازی کردن باشند تا در دیدارهای مهم تیمش را همراهی کنند.

 

الیویه ژیرو آرسنال

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، میلان تصمیم گرفته است روی بنجامین ششکو، مهاجم لایپزیگ سرمایه‌گذاری کند و این بازیکن ۲۰ ساله اسلوونیایی می‌تواند به گران‌ترین خرید تاریخ روسونری تبدیل شود.

میلان در تابستان به یک مهاجم جدید نیاز دارد چون اولیویه ژیرو تصمیم گرفته است در پایان قراردادش، میلان را ترک کند تا راهی لس‌آنجلس شود.  

ششکو در این فصل در ۴۰ بازی، ۱۶ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

میلان امیدوار است بتواند از طریق نوآ اوکافور هم تیمی پیشین ششکو در سالزبورگ، این بازیکن را متقاعد به پوشیدن پیراهن میلان کند.  

ژیروی ۳۷ ساله به دوست و هم‌تیمی سابقش هوگو لوریس خواهد پیوست که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی قبل راهی لیگ آمریکا شد. او بعد از حضور در لیگ فرانسه، به لیگ برتر انگلیس رفت و ابتدا با آرسنال سه قهرمانی در جام حذفی را به دست آورد و سپس به چلسی پیوست؛ جایی که لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و جام حذفی را بالای سر برد. مهاجم فرانسوی سال ۲۰۲۱ به میلان پیوست و در اولین فصلش قهرمان سری آ شد.

ژیرو در سطح باشگاهی درخشان ظاهر شده و ۲۷۶ گل در تیم‌های مختلف به ثمر رسانده است و از تابستان در لیگ آمریکا خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • آمار عجیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر
  • بلانکو: خوشحالم به تیمم کمک کردم
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • گل ژیرو به جنوا (میلان 3-2 جنوا)
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی