Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي؛ کارشناس و مدرس آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی در حاشیه برگزاری این کارگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیشابور دارای چهار تولیدکننده خصوصی گل‌های فصلی در فضای باز است که بزرگ‌ترین آن‌ها یک هکتار زمین را زیر کشت دارد.

مهدی واعظی با بیان اینکه شهرداری، فولاد خراسان و فنی و حرفه‌ای نیز در این زمینه فعالیت دارند، اظهار کرد: خرید اصلی فضای سبز نیشابور از اصفهان، مشهد و محلات انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این کارگاه بالا بردن شاخص‌ها است، عنوان کرد: چناچه شاخص‌ها بالا برود، شهرداری‌ها می‌توانند گل‌های بیشتری خرید کنند و این صنعت ادامه‌دار باشد.

کارشناس و مدرس آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی برگزادی کارگاه‌های گیاهان دارویی هرس کار، گیاهان پوششی مقاوم به کم آبی و شوری برای فضای سبز نیشابور تا پایان سال برگزار می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر

امام جعفرصادق (ع) ششمین امام ما شیعیان است که به لقب رئیس مذهب شیعه شهرت دارد. امروز شنبه مصادف با سالروز شهادت این امام بزرگوار است به همین مناسبت ویژه برنامه‌های سوگواری و عزاداری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در شب شهادت این امام بزرگوار، هیئت حضرت علی اصغر (ع) شهر انابد از توابع شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی میزبان عاشقان و عزاداران ائمه اطهار شد و به همین مناسبت مراسم سوگواری برگزار کردند.

تصاویر ارسالی را به تماشا بنشینید.

منبع: مهدی غروی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم روضه خوانی در لارستان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر