Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت فرمانداری جاجرم با بیان اینکه نهم دی، نمود تجلی بصیرت، همت و ولایت مداری است ابراز داشت: حماسه نهم دی از حوزه های ماندگار در تاریخ و تجلی قدرت خداوند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، محمدعلی صاحبی معاونت فرمانداری جاجرم در جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله 9 دی ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت : حماسه نهم دی از حوزه های ماندگار در تاریخ و تجلی قدرت خداوند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر ساله برای این روز برنامه ریزی می شود تا هشداری باشد در مقابل دشمنان اسلام مخصوصاً اسراییل جنایتکار که اعلام آمادگی نماییم مردم آماده دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی می باشند.

وی افزود : نهم دی، نمود تجلی بصیرت، همت و ولایت مداری است لذا کلیه مدیران محترم حاضر در جلسه باید تلاش نموده تا در راستای گرامیداشت این روز هماهنگی و برنامه ریزی لازم صورت پذیرد .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین موسوی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز ضمن گرامیداشت حماسه نه دی روز بصیرت افزایی و تجدید میثاق امت با ولایت، اعلام آمادگی نمودند این شورا آماده همکاری در همه برنامه های پیش بینی شده در سطح شهرستان می باشد.

جلسه با ارائه نظرات و پیشنهادات حاضرین در راستای برگزاری برنامه های مختلف به منظور گرامیداشت حماسه 9 دی در سطح شهرستان ادامه یافت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس زیباترین ورزشکار تاریخ در صحرای دوبی + عکس

منبع: برترین ها 

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • عکس زیباترین ورزشکار تاریخ در صحرای دوبی + عکس
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»