Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@04:16:12 GMT

مهندس مسافرکش متهم به تعرض به زن سرطانی

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۹۱۱۵۴

به گزارش پارس نیوز،

 این زن گفت: من بیمار هستم و آن روز برای اینکه خودم را به خانه مادرم برسانم یک پراید را به صورت دربستی سوار شدم. در راه سر صحبت با راننده باز شد و با هم درددل کردیم. بعد متوجه شدم او بیراهه می‌رود. به او اعتراض کردم اما به حرفم گوش نکرد و در خیابانی خلوت نگه داشت و به سمتم آمد که من را مورد آزار و اذیت قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاومت کردم و مشتی به صورتش کوبیدم، او هم من را کتک زد و بعد مورد آزار قرار داد. تنها کاری که توانستم در آن شرایط بکنم، این بود که شماره ماشین را بردارم.

مأموران از طریق شماره پلاک خودرو موفق به شناسایی مرد جوان شدند. او بعد از دستگیری مدعی شد به زن جوان تجاوز نکرده است. متهم گفت: من مهندس هستم اما چون بی‌کار بودم، مسافرکشی می‌کردم؛ روز حادثه هم زن جوان را به‌عنوان مسافر سوار کردم. بعد از اینکه با او صحبت کردم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که از خود بی‌خود شدم. قصد داشتم به او تجاوز کنم؛ ماشین را نگه داشتم و سمتش رفتم اما مقاومت کرد و من آزارش ندادم و بعد هم سوار ماشین شدم و رفتم.

بعد از گفته‌های پسر جوان و تکمیل تحقیقات وی پای میز محاکمه رفت؛ او ادعایش را دوباره تکرار کرد. قضات بعد از پایان جلسه دادگاه وی را به ١٥ سال حبس به اتهام آدم‌ربایی و ٩٩ ضربه شلاق محکوم کردند.

رأی مورد اعتراض قرار گرفت و دیوان عالی کشور آن را مورد بررسی قرار داد و اعتراض را قبول کرد به‌این‌ترتیب پرونده یک بار دیگر به شعبه هم‌عرض ارسال شد. روز گذشته یک بار دیگر جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شد. ابتدا زن شاکی در جایگاه حاضر شد؛ او گفت: من به بیماری سرطان مبتلا هستم. روز حادثه با همسرم تماس گرفتم و گفتم حالم خوب نیست و از او خواستم که بیاید اما قبول نکرد و گفت کار دارد و نمی‌تواند به خانه بیاید. من هم ماشین گرفتم که به خانه مادرم بروم. سوار ماشین متهم شدم و با او درددل کردم و از مشکلاتم گفتم. مرد راننده به بیراهه رفت و می‌خواست من را اذیت کند که مقاومت کردم، بعد هم مرا کتک زد و مورد آزار قرار داد و این اتفاق افتاد.

زن جوان گفت: این اتفاق بیماری من را تشدید کرده ‌است و بیماری‌ام که به سختی کنترل شده‌ بود، دوباره در حال پیشروی است؛ رابطه‌ام با شوهرم هم به مشکل برخورده ‌است و روزهای بدی را می‌گذرانم و درخواست اشد مجازات دارم.

سپس نوبت به متهم رسید؛ او گفت: من قبول دارم که قصد آزار زن جوان را داشتم اما وقتی او مقاومت کرد من هم کاری نکردم و رفتم. بی‌کاری و بی‌پولی خیلی به من فشار آورده ‌بود و با اینکه مهندس جوان هستم اما وضعم بد است. مسافرکشی می‌کردم؛ من شخصیت ضداجتماعی ندارم و نمی‌دانم چرا چنین کاری کردم اما به زن جوان تعرض نکردم.

با پایان جلسه رسیدگی هیئت قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد

بنابر گزارش رسانه‌ها، ژرار دوپاردیو، بازیگر فرانسوی، به اتهام دو مورد تعرض جنسی تحت بازداشت قرار گرفته است.

دوپاردیو روز دوشنبه ۲۹ آوریل به اتهام دو مورد تعرض جنسی برای بازجویی به یک اداره پلیس در پاریس احضار شد و بازجویی از او تا ظهر دوشنبه به وقت محلی همچنان ادامه داشت.

این بازیگر ۷۵ ساله فرانسوی متهم به تعرض به دو زن سر صحنه فیلمبرداری در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۲۱ است.

دوپاردیو تاکنون در مورد این پرونده اظهارنظری نکرده ولی پیش از این اتهامات مشابه را به شدت رد کرده است.

شکایت اول مربوط به طراح صحنه فیلم «سایبان‌های سبز» است که می‌گوید ژرار دوپاردیو در سال ۲۰۲۱ سر صحنه فیلمبرداری در هتلی در پاریس، بدن او را لمس کرده و کلمات رکیکی بر زبان آورده است.

شکایت دوم را منشی صحنه فیلم «شعبده‌باز و دوقلوهای به هم چسبیده» طرح کرده که می‌گوید دوپاردیو در سال ۲۰۱۴ سر صحنه فیلمبرداری «تمام بدنش» را دستمالی کرده است.

دوپاردیو در حال حاضر با یک مورد اتهام تجاوز و چندین مورد اتهام تعرض جنسی از طرف بیش از ۱۰ زن هم روبرو است که همه‌شان را به شدت رد می‌کند.

او در نامه سرگشاده‌ای که سال گذشته میلادی منتشر شد، نوشته: «من هرگز، هرگز از زنی سوءاستفاده نکرده‌ام.»

شارلوت آرنو، بازیگر فرانسوی در سال ۲۰۲۰ از ژرارد دوپاردیو به اتهام تجاوز شکایت کرد و این پرونده همچنان در حال رسیدگی است. خانم آرنو ژرار دوپاردیو را متهم کرد که در سال ۲۰۱۸، زمانی که ۲۲ سال داشته است، به او تجاوز کرده است.

اتهام‌ها علیه ژرار دوپاردیو که یکی از مشهورترین ستاره‌های سینمای فرانسه است، به موضوعی داغ و اختلاف‌برانگیز در جامعه فرانسه تبدیل شده است.

از جمله سال گذشته بیش از پنجاه چهره مشهور فرانسوی با انتشار نامه‌ای سرگشاده، حملات به ژرار دوپاردیو را «حمله به هنر» توصیف کردند. اما منتقدان می‌گویند این نشانه‌ای از این است که سوءاستفاده‌های جنسی در فرانسه همچنان تحمل می‌شود.

منبع:‌ بی بی سی

tags # سینما ، تجاوز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ فیلم
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • با این فناوری انقلابی می‌توان درون سلول‌های سرطانی را مشاهده کرد!
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان