Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- معاون فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات زیرساخت کشور گفت: با اجرای طرح «uso» و تاکید دولت و وزارت ارتباطات مبنی بر توسعه خدمات ارتباطی در روستاها، افزون بر 25 هزار روستای کشور به اینترنت پرسرعت مجهز خواهند شد.

به گزارش ایرنا، ستار هاشمی روز چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: اولویت در فاز نخست این طرح با روستاهای دارای بیشتر از 20 خانوار جمعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این طرح از سال 93 آغاز شده و بدون اشاره به روستاهای بهره مند از این طرح، گفت: بر اساس طراحی اولیه باید تا پایان تیر سال آینده تمامی روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت پرسرعت مجهز شوند.
وی تصریح کرد: برای اجرای فاز نخست این طرح افزون بر پنج هزار میلیارد ریال اعتبار از صندوق توسعه ملی پیش بینی شده است.
وی یکی از اهداف مهم این طرح را توسعه پایدار در روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان دانست و گفت: البته روستاهایی که از هم اینک از خدمات ADSL بهره مند هستند مشمول این طرح نمی شوند.
وی همچنین گفت: بیش از 73هزار کیلومتر فیبر نوری در کشور وجود دارد که از این میزان سهم استان کهگیلویه و بویراحمد 787 کیلومتر است.
هم اینک ارتقا و گسترش فیبر نوری در استان به میزان یک هزار و 100 کیلومتر در دست اجراست.
هاشمی افزود: طرح خدمات اجباری عمومی (uso) از سال 1392 تاکنون آغاز شده و تا زیر پوشش بردن 25 هزار روستای بالای 20 خانوار در کشور ادامه خواهد داشت.
در این آیین با حکم صادق عباسی شاهکو مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور، «محمد شجاعی» به سمت رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.
شجاعی دارای 13 سال سابقه کار و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت MBA است.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشاردهنده: علیزاده
9868/1662

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی در نشست با هیئتی از سرمایه گذاران، تجار، فعالان اقتصادی و گردشگری ترکیه گفت: کیش با داشتن شرایط آب وهوایی می‌تواند در فصول سرد ترکیه میزبان گردشگران این کشور باشد.

وی، گفت: با توجه به تفاوت آب وهوایی، دوکشور می‌توانند نقش مکمل درگردشگری وتبادل گردشگر ایفا کنند.

رحیم سرهنگی گفت: یکی از ظرفیت‌های کیش موقعیت ارتباطی با ۸ کشور حوزه خلیج فارس و دریای عمان است و این شرایط، کیش را به مرکزی برای تجارت بین المللی تبدیل می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، با استقبال از برقراری روابط اقتصادی، تجاری و گردشگری با ترکیه، گفت: در شرایطی که کشور‌ها درتلاش هستند به قطب‌های تجاری تبدیل شوند ایجاد منافع مشترک می‌تواند کیش وترکیه را به قطب تجاری تبدیل کند.

نمایندگان شرکت‌ها و سرمایه گذاران ترکیه نیز در این نشست با تقدیر از میزبانی کیش، به مزیت‌های اقتصادی کیش اشاره کردند و درخصوص اجرای فعالیت‌های تولیدی، برگزاری رویداد‌ها وجشنواره‌ها و ایجاد نمایشگاهی از نشان‌های کشور ترکیه اعلام آمادگی کردند.

چند تفاهم‌نامه بین سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه‌گذاران ترکیه با هدف توسعه‌ی همکاری‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه‌گذاری و گردشگری امضا شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • حکمرانی داده‌ها در عصر اینترنت اشیاء/ پلتفرم‌ها خود را مالک داده‌ها می‌دانند
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های این کشور ممنوع شد
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد