Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «نگين ايران» عنوان ويژه برنامه است که صبح روز پنجشنبه 7 دي ماه به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س) در کتابخانه کودک و نوجوان (باران) شهيد فهميده فرهنگسراي بهمن برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 16 و فرهنگسراي بهمن؛ اين ويژه برنامه از ساعت 10 تا 11 باحضور جمعي از کودکان و نوجوانان منطقه 16 برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديريت کتابخانه شهيد فهميده فرهنگسراي بهمن براي آشنايي بيشتر مخاطبان با کريمه اهل بيت(ع) بخش هايي همچون کتابخواني، قصه گويي، شعر و نقاشي را درنظر گرفته است.
گسترش و تعميق شناخت شهروندان از الگوهاي ديني از جمله اهداف برگزاري اين برنامه عنوان شده است.
فاطمه معصومه (س) مشهور به کريمه اهل بيت(ع)، دختر امام موسي کاظم(ع) و خواهر امام رضا (ع) است، حضرت معصومه در 201 قمري براي ديدار برادرش امام رضا(ع) در طوس، از مدينه به ايران آمد، اما در ميانه راه به علت بيماري درگذشت، قبر آن حضرت در قم از زيارتگاه هاي مهم شيعيان است.
علاقمندان براي حضور در اين برنامه مي توانند به کتابخانه کودک و نوجوان شهيد فهميده فرهنگسراي بهمن به نشاني انتهاي بزرگراه شهيد نواب صفوي، ميدان بهمن، خيابان شهيد وفائي مراجعه کرده و يا براي اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 55058437 تماس بگيرند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد

به نقل از روابط عمومی حرم مطهر حضرت معصومه (س)، رهبر شیعیان و عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی کشور مالی ضمن زیارت مضجع شریف بانوی کرامت، از بخش‌های مختلف حرم حضرت معصومه (س) نیز بازدید کرد.

رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد

بر اساس این گزارش، وی در این بازدید با شخصیت و جایگاه این بانوی با کرامت از خاندان اهل بیت (س) آشنا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام