Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز دکترصالح اسکندری سرپرست اداره کل امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با رادیو ایران با اشاره به حماسه تاریخی و تاریخ ساز ۹ دی گفت: تحلیل پدیده های اجتماعی از منظر جامعه شناسی سیاسی مسبوق به شناخت دقیق و علمی متن و فرامتن حاکم بر پدیده و شناخت جامعه ای است که آن پدیده در آن رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ۹ دی ۸۸ پس از یک سری اتفاقات ساختارشکنانه پس از انتخابات ریاست جمهوری در جمعه آخر ماه مبارک رمضان در نماز جمعه تهران، حرمت شکنی در ۱۶ آذر همان سال در دانشگاه تهران و در نهایت هتک مقدسات و اهانت به دستگاه عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام در عاشورای ۸۸ رخ داد و موجب خروش بی سابقه مردم در دفاع از دین، مقدسات و نظام جمهوری اسلامی شد.
صالح اسکندری با اشاره به برکات این اتفاق تاریخی و تاریخ ساز گفت: ۹ دی ۸۸ عیار ملت ایران را در فتنه و ابتلا و امتحانی که دچار شده بودند بالا برد و میزان شناخت سیاسی و بصیرت ملی را ارتقا داد.
سرپرست اداره کل رسانه های دانشگاه آزاد گفت: در فتنه ۸۸ باورمندی مردم به دفاع مومنانه نظام جمهوری اسلامی از رای و نظر مردم و جمهوریت نظام تقویت شد و اساسا ۹ دی ۸۸ دفاع از شخص خاصی نبود و حتی در راهپیمایی آن روز تصاویر رئیس جمهور وقت هم در راهپیمایی خیلی به ندرت مشاهده می شد.
وی با اشاره به انتخابات های مختلف گفت: همانگونه که در سال ۷۶ ، ۹۲ و ۹۶ نظام از تحقق اراده عمومی در اداره کشور دفاع کرد در سال ۸۸ هم اولین پرچمدار دفاع از رای و نظر مردم و جمهوریت نظام شخص مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی بود.
اسکندری گفت: ای کاش عیار برخی خواص کشور هم مانند وضعیت مردم در ۹ دی ۸۸ ارتقا پیدا می کرد. لکن امروز عده ای از این خواص هنوز دچار اشتباهات سابق هستند.امروز اگر مردم مشکلی دارند ناشی از عملکرد مسئولینی است که ۱۰ سال تمام اختیارات کشور را در دست داشته اند و متاسفانه در موضع اپوزسیون قرار گرفته اند. آنها باید پاسخگو باشند.

صالح اسکندری اداره کل امور رسانه ای دانشگاه آزاد اسلامی 9دی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند

روز گذشته یک عضو هیأت رئیسه مجلس از امضای بیانیه‌ای در حمایت از بازگشت طرح گشت ارشاد خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند