Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی برنا، معاون آموزش و پژوهش نیروهای مسلح در مراسم تجلیل از مدال آوران تیم کشتی آزاد و فرنگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، گفت: تشکر می کنم از قبول دعوت دوستانی که در این برنامه حضور پیدا کردند. تولد حضرت عیسی را تبریک می گویم. این مراسم برای تجلیل از کشتی گیران تشکیل شده است. ورزشکاران ما نشان دادند که توانایی های زیادی دارند ولی برای ورزش قهرمانی جای پیشرفت بیشتری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولویت کار تا به اینجا، ورزش همگانی بوده است. باید با توجه به قدرت و پتانسیلی که داریم در ورزش قهرمانی گام  بیشتری برداریم.

امیر سرتیپ محمدحسن باقری، در ادامه گفت: قصد داریم ستاد کل نیروهای مسلح بیشتر در سیاست گذاری باشد و کار اجرایی را بیشتر به سازمان‌ها بسپاریم. در سال ۹۷ با تغییراتی که ایجاد خواهیم کرد فکر می کنم عملکرد بهتری داشته باشیم. با برنامه ریزی انجام شده، امیدواریم تیم دانشجویان نیروهای مسلح ما در مسابقات حضور قوی داشته باشند.

وی اضافه کرد: در این جمع پهلوانی به اسم علیرضا کریمی حضور دارد که کار بزرگی را انجام داده است. ورزشکار ما قبل از قهرمانی باید به دنبال پهلوانی باشد. ما جوانان زیادی داریم که در عرصه های مختلف جلوه پهلوانی را نشان می دهند.

امیر باقری ادامه داد: یکی از اشکالات مهم ما این است که بیشتر زیرساخت های ما در شهرهای بزرگ جمع شده و در شهرهای کوچک با کمبود امکانات همراه هستند که با برنامه ریزی که انجام دادیم قصد داریم به صورت یکسان این زیر ساخت‌ها پخش شود. همچنین در زمینه استعدادیابی نیز باید در همه شهرها به خوبی کار کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: خیلی از ورزشکاران ما الگوی رفتاری در ورزش و زندگی، برای خیلی از جوان‌ها هستند و باید ورزشکاران این مسئله را در نظر بگیرند. کشتی ورزش ملی ماست و کشتی گیران ما مانند کریمی باید الگوی خوبی برای همه جوان‌ها باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی