Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که نمی‌خواهند در کشورهای عربی با الهلال بازی کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، سید رضا افتخاری با اشاره به تقابل استقلال با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: با نزدیک شدن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فدراسیون فوتبال باید همه توان و امکانات خود را به کار گیرد تا مسابقات با نمایندگان باشگاه‌های عربستانی در ایران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته بر اساس برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقه تیم‌های عربستانی در کشورهای قطر، عمان و امارات برگزار شد که در نتیجه نمایندگان باشگاه‌های ایران امتیاز میزبانی را به دلایل واهی از دست دادند و هزینه‌های زیاد مادی و معنوی را هم متحمل شدند که تا کنون این هزینه‌ها و خسارت وارد شده به باشگاه‌های ایرانی پرداخت نشده است.

وی افزود: برای تیم‌های عربستانی فرقی ندارد که در کشور های یاد شده مسابقه دهند و یا در کشور خودشان، چون شرایط آب و هوایی هر چهار کشور یکسان است. در صورتی که راه حلی وجود نداشته باشد و ایران مجبور شود در کشور ثالث مسابقه دهد حق قانونی و طبیعی باشگاه‌های ایرانی است که کشور میزبان را خودش تعیین کند. بنابراین باشگاه استقلال پیشنهاد می‌کند مسابقات تیم استقلال با نمایندگان عربستان در یکی از کشورهای آسیای میانه برگزار شود تا عدالت رعایت شود.

انتهای پیام/

R1015150/P1015135/S3,27/CT12 موضوعات مرتبط استقلال تهران سیدرضا افتخاری

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده حرکت جنجالی مانچینی بسته شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در حال حاضر روبرتو مانچینی هدایت تیم ملی عربستان بر عهده دارد، در روزهای اخیر اخبار مختلفی پیرامون این موضوع مطرح می‌شود که فدراسیون فوتبال عربستان پیش از استخدام مانچینی قصد داشته ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال را به‌عنوان سرمربی انتخاب کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداده تا آنها به سراغ مانچینی بروند.

این اخبار در حالی منتشر می‌شود که مانچینی پیش از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با چند بازیکن بزرگ تیم ملی عربستان اختلاف پیدا کرد و پس از حذف از این مسابقات و همچنین دو دیدار برابر تاجیکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی نیز به شدت مورد انتقاد گروهی از هواداران عربستانی قرار گرفت.

اما قاسم اللذیذ، رئیس لیگ عربستان، امروز در گفت‌وگویی شایعاتی را که پیرامون مذاکره با ژسوس برای حضور تیم ملی عربستان در تابستان گذشته وجود داشت، تکذیب کرد و گفت: این موضوع که ژسوس در آستانه هدایت تیم ملی عربستان قرار داشت، درست نیست.

او سپس به سوالاتی درباره انتقاداتی که به روبرتو مانچینی وارد می‌شود پاسخ داد و در مورد رفتار او در جریان بازی مقابل کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا 2023 گفت: او قبلاً از هواداران به‌خاطر کاری که پس از پایان بازی کره جنوبی انجام داد، عذرخواهی کرده بود و یک نامه رسمی هم در این زمینه فرستاد، بنابراین موضوع کاملاً بسته شد.

قاسم‌ همچنین در مورد بازیکنان عربستانی که در جام ملت‌های آسیا 2023 از این تیم کنار گذاشته شدند، گفت: موضوع بازیکنانی که در جام ملت‌های آسیا کنار گذاشته شدند بسته شده است و مانچینی قبلاً گفته است که درها به روی همه باز است.

دیگر خبرها

  • سیدحسین و حرکتی فراتر از سیو و شیرجه! (عکس)
  • شبی که نمره تمام بازیکنان سپاهان 20 بود!
  • پرونده حرکت جنجالی مانچینی بسته شد
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود