Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:19:25 GMT

کارخانه فرش کاشان؛ انتخاب یک فرش خوب

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۹۴۱۴۵

کارخانه فرش کاشان؛ انتخاب یک فرش خوب

کارخانه فرش کاشان بزرگ‌ترین تولیدکننده فرش ماشینی در ایران با برخورداری از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های بافت فرش ۷۰۰ شانه، فرش ۱۰۰۰ شانه و فرش ۱۲۰۰ شانه با همراهی جمعی از طراحان حرفه‌ای بخش عظیمی از تولیدات فرش را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام کارخانه فرش کاشان، دستگاه‌های پیشرفته، کیفیت محصولات و الیاف استفاده شده همگی از بهترین‌های صنعت فرش ماشینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنس نخ خاب فرش‌های کاشان صددرصد اکریلیک هیت‌ست، بدون پرزدهی و نخ پود آن پنبه است که به نوعی گران‌ترین و بهترین نوع مواداولیه در بافت فرش ماشینی را تشکیل می‌دهند.

بهترین الیافت بافت فرش در فرش کاشان

شهر کاشان از قدیم‌الایام تا امروز به عنوان قطب فرش ماشینی در کشور مشغول به فعالیت بوده و هست.

فرش یکی از مهم‌ترین کالاهای دکوراسیون منزل بوده که به علت بالابودن قیمت‌ها در فروشگاه‌های سطح شهر و پراکنده بودن تنوع محصولات، خریداران را در انتخاب فرش مورد نظر دچار سردرگمی کرده است.

طبق تحقیق‌های انجام شده در مورد خرید فرش ماشینی، بیشترین شکایت‌ها از قیمت فرش و پراکندگی در تنوع محصولات بوده که خریداران بر نبود فروشگاه متمرکزی که هم از لحاظ تنوع محصولات از حجم بالای برخوردار باشد و هم قیمت مناسبی برای محصولات در نظر بگیرد، خیلی کم و به جرات می‌توان گفت در بازار فرش ایران وجود ندارد.

کارخانه فرش کاشان جهت بر طرف کردن این نیاز اقدام به راه‌اندازی فروشگاهی در شرق تهران (منطقه تهرانپارس خیابان ۱۹۶ شرقی )، راه‌اندازی وب‌سایت کارخانه فرش کاشان و اپلیکیشن فرش کوروش کرده است.

خریداران فرش در تهران و حومه تهران می‌توانند در فروشگاه فرش کوروش تمام محصولات کارخانه فرش کاشان را با قیمت تولید تهیه کنند. همچنین برای مشتریان شهرستانی که امکان خرید حضوری را در تهران ندارند، شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

خرید مستقیم از کارخانه فرش کاشان به صورت مجازی

فرش کوروش یکی از معتبرترین مراکز خرید فرش ماشینی که خود یکی از تولیدکننده‌های مطرح فرش ماشینی ایران که به اسم کارخانه فرش کاشان فعالیت می‌کند، اقدام به راه‌اندازی سایت و اپلیکیشن فروش مستقیم فرش از کارخانه کرده است.

شهروندان ساکن تهران و حومه تهران که قادر به خرید حضوری هستند، می‌توانند تمام تولیدات را در نمایشگاه فرش کوروش به صورت حضوری دیده و خرید کنند.

هم‌وطنان شهرستانی و یا تهرانی‌های که قادر به خرید حضوری نیستند، می‌توانند با مراجعه به کانال تلگرام کارخانه، دانلود اپلیکیشن فرش کوروش و یا وب‌سایت کارخانه تمام محصولات تولید را به صورت بهترین کیفیت تماشا کنند و با پرداخت حداقل بیعانه و بعد از دریافت فرش درب منزل هزینه فرش را پرداخت کنند.

تنوع بسیار بالای طرح‌ها شامل فرش ۷۰۰ شانه کاشان، فرش ۱۰۰۰ شانه کاشان و فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان، رنگ، کیفیت و قیمت فرش‌ها جزو ویژگی‌های محبوب وب‌سایت فرش کوروش است. همچنین امکان پرداخت هزینه پس از مشاهده فرش در محل مورد نظر یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه است .

شرکت فرش کوروش به عنوان تولیدکننده و پخش‌کننده فرش ماشینی همواره از مرحله تولید تا فروش فرش با هدف ارائه بهترین خدمات به همراه بهترین کیفیت مشغول به فعالیت است.

از ویژگی‌های مهم فرش‌های تولیدی این مجموعه، نخ بدون پرزدهی و الیاف نرم آن است که برخاسته از جنس نخ خاب ۱۰۰درصد اکریلیک هیت‌ست است و برتری‌هایی همچون مقاومت در برابر حرارت، رنگ‌های زنده و شفاف، انعطاف‌پذیری بالا، نسبت به فرش‌های پلی استر و غیر اکرولیک دارد .

چرا کارخانه فرش کاشان؟

تمام محصولات ارائه شده در نمایشگاه فرش کوروش و سایت و اپلیکیشن فرش کوروش بافته شده با الیافت ۱۰۰درصد اکرولیک درجه یک گواهینامه استاندارد اروپا CE، گواهینامه‌های ISO۹۰۰۰۱ -ISO۱۰۰۰۲ و استاندارد ملی ایران است. یکی از نشانه‌های اطمینان از اصل بودن و کیفیت بالا محصولات کارخانه فرش کاشان وجود دارد این است که مشخصات مهم و اصلی فرش پشت فرش توسط دستگاه بافنده بافته و حک شده است. این مشخصه باعث می‌شود تا ارائه فرش کیفیت پایین به جای درجه یک ناممکن شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده سایت کارخانه ، دانلود اپلیکیشن و مشاوره به سایت اینترنتی کارخانه فرش کاشان مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت فروشی بازی استقلال و تراکتور به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار استقلال و تراکتور در سامانه رسمی باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار استقلال و تراکتور سامانه فروش، بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی استقلال و تراکتور

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط استقلال و تراکتور

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار استقلال و تراکتور را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748954

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • حواله علی پی
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی